tharshan Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Hei! Har i ettertid tenkt å prøve tørris. Men eg er ikkje heilt sikker på korleis ein isolera det. Kunne nokon ha skreve ein guide på norsk, og alt utstyret eg behøver, hadde det vore veldig ypperleg MVH Tharshan Endret 27. mai 2007 av tharshan Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 har ikke Hardware en guide for denslags? Jo, tror det.. Jeg dykker inn i Hardware sine artikkler på utkikk etter den.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 I min guide om tørris og flytende nitrogenkjøling så har jeg også nevnt dette med isolering. Hva slags kjøling er det du skal benytte? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 I min guide om tørris og flytende nitrogenkjøling så har jeg også nevnt dette med isolering. Hva slags kjøling er det du skal benytte? 8714638[/snapback] Eg har tenkt å berre for morroskyld å prøve med tørris i sånne rør... Det skal kanskje gjerast med D 930 og P5WD2-E premium hk. Men det blir til sommaren. Eg leste også guiden din, men hvis du kunne ha forklart det litt meir fyldig til ein "noob" så hadde det vore hyggleg! Du hugsar vel meg? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg tror det er bedre om du spør konkret om hva du lurer på, så kan jeg prøve å forklare så bra jeg kan. Isolering er ikke en heksekunst, det er bare å prøve seg ut å bruke kreativiteten. Du finner også noen gode guider i ln2-forumet på xtremesystems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå