o_icecold_o Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei, jeg har nå hatt et PT880 Neo - MS-7008 hovedkort siden jeg kjøpte maskinen for 3-4 år siden. Har også hatt et MSI GeForce FX5700 grafikkort i den siden starten. Men i et par år nå (ironisk nok) har jeg tenkt på å bytte ut grafikkortet, da ytelsen og kvaliteten på nyere spill ikke holder mål. Og med spørsmål om hvilket grafikkort jeg skulle velge, fulgte spørsmålet OM det nye grafikkortet ville fungere med hovedkortet. Satser ikke på de dyreste grafikkortene, men noe rundt 1 eller 2 store. Det står i manualen at kortet har støtte for AGP kort, og PCI kort. Tror ikke det har støtte for PCI Express. Er det sånn å forstå at hvis grafikkortet er et PCI kort, så funkere det uansett, eller går det en grense for hvilke kort som kan passe til mitt MS-7008 hovedkort? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 PCI er absolutt ikke det samme som PCI-Express, så du må nok holde deg til AGP. Finnes greie kort i mellomklassen for AGP, for eksempel Radeon X1950 Pro. Lenke til kommentar
o_icecold_o Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Nice. Thanks. Endret 27. mai 2007 av o_icecold_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå