Hardcore100% Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kanskje ikke nødvendig å sette det i spoiler på denne tråden, men. .Dere kan gå på buddyTV-forumet for å finne hele historien. Av en eller annen grunn mistenker jeg likevel at The_Man lyver her. Jeg mistenker at han sa dette bare for å stoppe kjeften på henne - hun maset nemlig enormt. Det er et eller annet som er fishy med at "Michael skulle dø uansett pga svulsten". Var han ikke frisk nå da? Nei, dette avgjør ikke noe. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Var det Sucre og C-Note?! :o Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja? Ikke noe nytt at de er med i sesongfinalen.. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Ser ut som det er Kellerman vi får se på 0:26 i promoen. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er definitivt Kellerman. Fy faen, de neste episodene blir syke. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Med Sucre, C-Note og KELLERMAN tilbake kommer seriefinalen til å ta av. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Sucre og C-Note er to karakterer jeg gjerne ville se igjen, så dette blir nok bra! Kellerman derimot, har jeg litt blandete følelser for, var realt gjort det han gjorde mot Sara ang. rettsaken + at han hjalp Michael og Lincoln, men har aldri likt han noe særlig. Uansett - kan ikke vente til sesongavslutningen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jeg liker Kellerman fordi han viser evnen hos mennesket til å snu seg til den gode siden og gjøre opp for det gale man har gjort. Akkurat som Mahone. Kellerman var et produkt av en større, ond organisasjon, noe han også til slutt selv skjønte, og vendte seg mot dem. Jeg gleder meg til å få Kellerman tilbake, og har stor tro på at han kan spille en viktig rolle i finalen. At de henter inn igjen gamle kjente som Sucre og C-Note er også flott, men jeg håper ikke de gjør det bare for så å la dem dø eller ende opp i fengsel igjen, siden begge allerede har fått sin lykkelige slutt. Endret 10. mai 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nå er det ikke bekreftet helt om det er våres gode gamle Kellerman som retunerer, Kellerman retunerer kanskje ikke i som Paul Adelstein sin Kellerman. Kan godt hende han har fått plastisk kirurgi eller noe sånt, å da blir spilt av en annen skuespiller. Men i tilegg det kan også hende han er fjernet fra presseskrivet, men jeg tviler på det på grunn av skuespillern jobber for en så rivaliserende kanal. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg tviler mer og mer på spoileren omkring slutten som jeg snakket om lenger opp. Det er en del som taler imot at det skal være sant. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nå er det ikke bekreftet helt om det er våres gode gamle Kellerman som retunerer, Kellerman retunerer kanskje ikke i som Paul Adelstein sin Kellerman. Kan godt hende han har fått plastisk kirurgi eller noe sånt, å da blir spilt av en annen skuespiller. Men i tilegg det kan også hende han er fjernet fra presseskrivet, men jeg tviler på det på grunn av skuespillern jobber for en så rivaliserende kanal. Hvordan vet vi at Kellerman er tilbake i det hele tatt? Link... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vi vet det vel ikke sikkert, men samtidig er det mye som tyder på det. The_Man har vel blant annet sagt det, og han pleier vel å ha rett... Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vi vet det vel ikke sikkert, men samtidig er det mye som tyder på det. The_Man har vel blant annet sagt det, og han pleier vel å ha rett... Men her har han også bekreftet det på forumet, og ikke bare via en PM slik som med selve slutten og Michaels død. Men faen folkens, vi må holde oss unna spoilere - det er overhodet ikke bra og så utrolig vanskelig å ignorere hvis man først leser Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det som kommer til å skje i sesongfinalen er at Kellerman returnerer. Sarah havner i fengsel, Michael har fortsatt svulst i hjernen å kommer til å dø uansett og prøver derfor på å busta sarah ut av fengsel. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Presseskrivet for DVD-episodene(episode 23 & 24/The Final Break): OBS! Store spoilere angående sesongfinalen av Prison Break Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Michael, Lincoln, Sara and co may have removed the thorn in their side, the Company, but happiness is short-lived. The two- hour action spectacular begins with a trip down the aisle as Michael and a heavily pregnant Sara tie the knot. As ever, Lady Luck holds the lovebirds in disregard, and the newlyweds have no time to enjoy the delights of marital bliss. Michael is forced to cancel any honeymoon plans when Sara is arrested for the murder of mother from hell Christina Scofield and, without so much as a trial, sent to Miami-Dade Women's Prison, where the Doc is reunited with a familiar, but hardly friendly face. Meanwhile, Krantz isn't adapting to his abode, Miami-Dade Men's Prison, but his mood soon brightens when he finds out about Sara's predicament. Krantz decides to while his hours of incarceration by plotting her demise, putting a mark on head for the princely sum of $100,000. Wicked word soon reaches Miami-Dade Women's Prison, and a vulnerable Sara must fight for survival. In a fitting farewell that ensures the show flies the coop on the headiest of highs, Michael and friends reunite to break Sara out. Ser ut som Christina blir den som dør, mens T-Bag og Sucre blir enten grønnsak eller kommer tilbake til Fox River. Hvis ikke det er Self som blir grønnsak da, haha håper det. Litt fra The_Man ang. Kellerman -Laufas-: I have another question for The_Man Will Kellerman play a bigger part of the finale, or will he just kinda show up near the end? That would be kinda disappointing.. I'd rather he show up within the first 3 minutes and is on-screen for the rest of the episode. The Man: He appears about 1/5 of the way into the episode. You will see him several times. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 The_Man: since at the beginning of season 4, sara was there because she wanted to be, she was always free to go. since she wasn't on the run, kellerman wouldn't have had paperwork for her. her shooting christina is probably something no one would find out about...........unless there just happens to be a video of her doing it.....hmm Disse dukker opp i de to episodene: Lincoln Michael Sucre Mahone T-Bag Sara Gretchen Krantz Felicia Sullins Bilde fra bryllupet. Vakkert nok. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) The Final Break: Handling "Michael, Lincoln, Sara and co may have removed the thorn in their side, the Company, but happiness is short-lived. The two- hour action spectacular begins with a trip down the aisle as Michael and a heavily pregnant Sara tie the knot. As ever, Lady Luck holds the lovebirds in disregard, and the newlyweds have no time to enjoy the delights of marital bliss. Michael is forced to cancel any honeymoon plans when Sara is arrested for the murder of mother from hell Christina Scofield and, without so much as a trial, sent to Miami-Dade Women's Prison, where the Doc is reunited with a familiar, but hardly friendly face. Meanwhile, Krantz isn't adapting to his abode, Miami-Dade Men's Prison, but his mood soon brightens when he finds out about Sara's predicament. Krantz decides to while his hours of incarceration by plotting her demise, putting a mark on head for the princely sum of $100,000. Wicked word soon reaches Miami-Dade Women's Prison, and a vulnerable Sara must fight for survival. In a fitting farewell that ensures the show flies the coop on the headiest of highs, Michael and friends reunite to break Sara out." edit: postet tidligere av Mahavishnu... Endret 24. mai 2009 av tjotr Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Postet to innlegg ovenfor, les tidligere innlegg litt bedre neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå