Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Nok en krampetrekning fra Dagbladet

havfal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen - frykten skapt av media for alt mulig er langt mer farlig enn det de advarer mot.

Lar du frykten for alt du må spise og ikke spise, alt du kan drikke og ikke drikke, steder du kan gå og ikke gå, hvor det er farlig å puste for fort, hvilke ting du kan se på tv og hva slags spill du kan og ikke kan spille osv så er du fortapt og redusert - med langt større sannsynlighet enn risikoen for noe av det det advares mot.

Jeg ignorerer alle fryktens budskap i media, og har levd vel så langt :).

Tråden flyttes til helseforumet.

Lenke til kommentar

Er det virkelig så sjokkerende for folk at alkohol er skadelig? Greit nok, Dagbladet overdriver nok litt, men det er alikevel ikke ubegrunnet. At alkoholforbruket blant befolkningen øker er alt annet enn positivt. Jeg har ikke spesielt lyst på at mine skattepenger skal brukes på at alt for mange tullinger skal behandles for skader de har påført seg selv. Det er i mine øyne milliarder av kroner vi kan bruke på bedre ting innen helsesektoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...