Gå til innhold

Lei madeleine saken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hvem bryr seg om at en liten jente forsvinner når tusenvis av barn i Afrika dør av sult hver dag? Ser vi noe om de i førstesideoppslagene? Nå begynner det jo å nærme seg et halvt år siden forsvinningen og det er fortsatt førstesidestoff. Er helt enig med deg her, det er bare latterlig at det fortsatt er så mye medie rundt dette. Syntes det rett og slett er diskriminerende i forhold til barn i Afrika og kidnappede barn i Mexico etc.

- Latterlig!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Om media og lettpåvirkelige folk bare kan få det inn i knollen at hun mest sannsynlig aldri vil bli funnet, og at blir hun funnet så er hun død, så blir det plutselig ikke så spennende lenger. Og alle disse som hevder de ser Madeleine; Om 1% av de faktisk har sett henne, så har lille Madeleine blitt en meget bereist dame etterhvert. Må ha det travelt om hun skal rekke rundt til alle de stedene gitt.

Drittlei hele saken jeg også, som dere sikkert skjønner. Mine tanker går selvsagt til jentas familie, men la meg slippe å høre mer om denne tragedien. Man ser og hører om det selv om man unngår Tabloidavisene/kanalenes nyhetssendinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...