Gå til innhold

Lei madeleine saken

Anbefalte innlegg

Syntes absolutt det er en tragisk sak, men nå syntes jeg at jeg har fått "min dose" hysteri. Hva er det som gjør Madeleine så spennende å lese om, sammenliknet med andre barn som blir bortført?

Hvorfor gjøre så ekstremt mye ut av det?

Nyheter som dette kan da umulig være nødvendige?

Flere som tenker samme som meg, eller er det bare jeg som syntes media har dratt det litt langt :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Media har nokk dratt det litt langt ut, men jeg vill ikke si det er bortkastett.. Folk liker å lese om slike tragiske ting.

På en annen side er det mange små jenter og gutter som blir kidnappet og bortført som vi alldrig hører om, som han som var innestenkt i ett mørkt rom helt alene i 7 år eller hva det var?

Med all respekt for Madelene og hennes familie, håper den lille jenta er i live, og att de snart finner henne..

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig trist, men det er lite interessant da det finnes tusenvis av lignende saker som ikke får noen oppmerksomhet, og størstedelen av nyhetssakene om dette har ikke noen nyhetsverdi i det hele tatt. Men dessverre er det slik at tragedier selger, og når noen har blåst dette opp så blir det vel ikke stilt før samme folkene slutter å skrive om det.

Lenke til kommentar
Eneste jeg lurer på er om en små tykk liten tysker hadde fått samme internasjonale oppmerksomhet som en søt liten blond brite...

Men dette er virkelig tragisk uansett hvem det er, håper så inderlig de finner henne!

Her kan du "se" savnede barn fra stort sett hele verden...

8716957[/snapback]

Du sier noe der, leste nettop at de har fått inn flere hundre tips på siktede nummer 3..

Lenke til kommentar
At media konsentrerer seg litt mer mye om denne saken er positivt så glemmer vi ikke og kansje noen faktisk legger merke til henne pga en reportasje i media?

tenk på det.

8719360[/snapback]

Hvis denne saken ikke hadde vert så stor i media som den faktisk er, ville ikke den norske damen ha sett Madelene ved en bensinstasjon hånd i hånd 1 uke etter forsvinningen..

Lenke til kommentar
At media konsentrerer seg litt mer mye om denne saken er positivt så glemmer vi ikke og kansje noen faktisk legger merke til henne pga en reportasje i media?

tenk på det.

8719360[/snapback]

Hvis denne saken ikke hadde vert så stor i media som den faktisk er, ville ikke den norske damen ha sett Madelene ved en bensinstasjon hånd i hånd 1 uke etter forsvinningen..

8719408[/snapback]

Er det sikkert at det var rett person, da? Kanskje de hadde fått inn flere genuine tips om saken hadde gitt seg. Men politiet har vel ikke råd til å ikke sette ressurser til å tråle gjennom falske observasjoner, heller, når de har medias søkelys på seg...

Lenke til kommentar
Flere som tenker samme som meg, eller er det bare jeg som syntes media har dratt det litt langt  :ermm:

8713491[/snapback]

Enig med trådstarter. Man skulle jo tro dette er første og eneste gang noe slikt har skjedd. Menn det er utallige små barn som er sporløst forsvunnet og bortført. Hva er det egentlig med Madeleine som gjør henne så mye mer interessant enn alle de andre?
Lenke til kommentar

Helt enig at saken er alt for oppblåst.

Selv om det er trist at noe som dette skjer (som har skjedd mange ganger før), trenger de ikke å ha forside etter forside, om denne saken.

Og det at fotballspillere, Paven og mange andre profilerte mennesker ber sykingen skal slippe henne fri, er greit i seg selv, men det er litt dårlig at alt dette skjer i denne saken, og alle andre slike saker glemmes helt.

Lenke til kommentar
"Når foreldrene Kate og Gerry McCann møter Paven i Roma i dag vil oppmerksomheten rundt den savnede fireåringen trolig nå nye høyder."

Hun har fått nok oppmerksomhet nå syntes jeg. Virker nesten som de prøver å gjøre "kjendis" ut av barnet... ..Eller seg selv. Men skjønner samtidig at de gjør så godt de kan for å finne barnet, men paven!? Tror ikke paven kan få gjort så utrolig mye.

Endret av Kanetheheatsink
Lenke til kommentar
Eneste jeg lurer på er om en små tykk liten tysker hadde fått samme internasjonale oppmerksomhet som en søt liten blond brite...

Men dette er virkelig tragisk uansett hvem det er, håper så inderlig de finner henne!

Her kan du "se" savnede barn fra stort sett hele verden...

8716957[/snapback]

Synes ikke hun er så veldig søt akkurat ...

Endret av EvenT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...