Stimani Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Beste ballen jeg har hatt er Adidas Champions League Final 07 Athen. Den er nok tilnærmet identisk med Teamgeist i oppbyggingen, men virker litt tyngre. Det passer meg utmerket, da jeg synes standard Teamgeist var en smule lett. Kan jo også legge til at overflaten er i en klasse for seg på denne ballen, gir en utrolig bra touch. Et annet pluss er at vekten øker med maks 1% i regnvær pga sømløst og derfor vanntett yttersjikt på ballen. FIFAs krav er at vekten ikke skal øke med mer enn 10%, btw. edit: 1 lief Endret 18. juli 2007 av Stimani Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Beste ballen er den som vart brukt i Champions League finala i 99. Ikkje standard CL-ball, men en nesten heilt kvit nike-ball, med berre nike-emblemet midt på ballen. Har aldri hatt en ball som har vore i nærheita av den. Perfekt i lufta, nydelig å slå både langt og kort med. Tolte også noke vanvittig. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Beste ballene er gråe umbro baller Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Addidas faller i midt hjerte. Aldri vært borti baller som er bedre, addidas har alt. Nike sine syns jeg blir for lett ødelagt. Og er vel feil å si Nike Total PL... Når ballen blir brukt i forskjellige land som Italia Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 bump Noen som vet om noen plasser der de har tilbud på gode fotballer ? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg ville gått for adidas ballen, er utrolig deilige og spille med, eller så ville jeg som nenvt tideligere i tråden finaleballen fra athen. Det er mange bra baller til fin pris på thorsovsport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå