Gå til innhold

Elkjøp`s tilbud på W880 m/abb 499,-

Anbefalte innlegg

Hei,

Så i reklameavisen igår at Elkjøp har tilbud på en W880 med Telenor Superminutt abb til kr 499,-

Det jeg lurte på var om, hvis jeg slår til på dette, og litt senere sier opp abb, vil det da koste meg 499,- + 1500,-(si opp gebyr) ?

Og det andre spm, for jeg da en kode som låser opp tlf sånn at jeg kan bruke den med andre opratøtrer sitt nett?

Taker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Så i reklameavisen igår at Elkjøp har tilbud på en W880 med Telenor Superminutt abb til kr 499,-

Det jeg lurte på var om, hvis jeg slår til på dette, og litt senere sier opp abb, vil det da koste meg 499,- + 1500,-(si opp gebyr) ?

Og det andre spm, for jeg da en kode som låser opp tlf sånn at jeg kan bruke den med andre opratøtrer sitt nett?

Taker for alle svar

8713325[/snapback]

Den koden vil du få selv om du ikke sier opp abo, om du ringer Telenor på 09000 :)

Lenke til kommentar
Koster det bare 1500 å si opp superminutt? En må jo også leve med entry og idverse telenormenyer på tlfen, men rent økonomsik er det lønnsomt.

8714933[/snapback]

Mm, er bare 1500 eller 1200 (husker ikke) å si opp superminutt. Men enig i at den brandingen er slitsom... gjelder det alle telefoner som er kjøpt med telenor?

Koster jo under 400 å fjerne denne, men må da sende inn tlf.

Lenke til kommentar
Koster det bare 1500 å si opp superminutt? En må jo også leve med entry og idverse telenormenyer på tlfen, men rent økonomsik er det lønnsomt.

8714933[/snapback]

Mm, er bare 1500 eller 1200 (husker ikke) å si opp superminutt. Men enig i at den brandingen er slitsom... gjelder det alle telefoner som er kjøpt med telenor?

Koster jo under 400 å fjerne denne, men må da sende inn tlf.

8715257[/snapback]

Branding er noe dritt. Heldigvis kan man fjerne denne enkelt ved å bruke server, som wotan server eller egen kabel/ dongle.

Lenke til kommentar

Trykker du på reklamen så får du den opp til 1299 kr i nettbutikken deres. Fant den samme reklamen selv.

Edit: Ringte kundeservice til Telenormobil og fikk bekreftet at de ikke solgte den til 1 kr. Annonsen var nok feil.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Trykker du på reklamen så får du den opp til 1299 kr i nettbutikken deres. Fant den samme reklamen selv.

Edit: Ringte kundeservice til Telenormobil og fikk bekreftet at de ikke solgte den til 1 kr. Annonsen var nok feil.

8755611[/snapback]

Tror jeg var den første til å oppdage det, ringte kundeservice... og som du sier var det nok en feil, men fikk likevel tlf til 1 kr:)

Var nok heldig her ja:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...