vbjornevik Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei! Jeg har en Hurrycane 370 som jeg kjøpte for å pusse litt på. Det var et par småhull i den som ble lappet, men båten lekker fortsatt vann Noen som vet hva det kan være? Har prøvd å tette fenderlisten med sikaflex, men kan det være at det er der det lekker fortsatt? Håper på raske svar! Skal ut på hytten i dag skjønner dere Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Her var det ikke mye respons å få Lenke til kommentar
janulf Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 vil påstå at det er sykt mange plasser den kan lekke;) kan være skroget lense plugger fenderlista overbygget hvis det lekker når det regner vet ikke å konstruktivt dette var men Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 vel, det kommer jo ann på, lekker den i dobbeltbunnen, eller lekker det inn i selve båten? lekker det kun når det regner? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Den lekker når jeg kjører.. :hmmm: Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Det var ikke mye respons her Og forresten, jeg har ikke dobbelbunn.. Det er racingtypen og har sånne pølser istedenfor.. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 hvor kommer vannet fra da?` og Hurricane har vell aldri hatt dobbelbunn uansett Det er Cyber som har det. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg tror Hurrycane laget en båt som het "Komfort" eller noe sånn.. Den var dobbelbunn Har en kompis som har sånn. Jeg tror vannet kommer inn bak på høyre side. For etter når jeg har kjørt en stund, og tar gassen tilbake, renner det vann fram "oppå" den ene pølsen.. så blir teppe mitt vått Har vannpumpe bak da, men den hjelper ikke når vannet ligger på pølsene Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Jeg tror Hurrycane laget en båt som het "Komfort" eller noe sånn.. Den var dobbelbunn Har en kompis som har sånn. Jeg tror vannet kommer inn bak på høyre side. For etter når jeg har kjørt en stund, og tar gassen tilbake, renner det vann fram "oppå" den ene pølsen.. så blir teppe mitt vått Har vannpumpe bak da, men den hjelper ikke når vannet ligger på pølsene 8739888[/snapback] ta båten opp på land, å fyll den med litt vann på høyresiden! så ser du hvor vannet renner ut, markerer dette med en tusj, tømmer båten for vann, lar den tørke! sliper ned, og så støper du hullet hvis du ikke vil støpe, og hullet er lite! kan du bruke litt "tech 7" (fugemasse) så kan du tenke på støpinga når båt-sesongen er over Endret 1. juni 2007 av Fugitive Lenke til kommentar
offside Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hent en planke, spiker og en hammer, eller litt lim hvis ikke du har hammer. Så tar du bare planken på der det er hull så spikrer du som du aldri har gjort før! Og hvis du bruker lim, bare ta maaaaaaaaaaasse lim på planken å sett den på plass. Er det vanskeligere enn dette? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Ja, det er nok det. Båten har vært på land 100 ganger, og jeg finner ingen hull noen steder, og det vannet som kommer ut fra båten, er noen små dråper som drypper fra en liten sprekk. Og det kommer ut altfor lite vann iforhold til det som kommer inn. Jeg får kjørt i ca. 10 min, så er den nesten full i vann.. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ja, det er nok det. Båten har vært på land 100 ganger, og jeg finner ingen hull noen steder, og det vannet som kommer ut fra båten, er noen små dråper som drypper fra en liten sprekk. Og det kommer ut altfor lite vann iforhold til det som kommer inn. Jeg får kjørt i ca. 10 min, så er den nesten full i vann.. 8764602[/snapback] prøv å teip sprekken da! så får du sett om det er der vannet kommer inn! det blir mere trykk når vannet presser utenifra. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Men sprekken er der hvor den ene pølsen går, så hvis det kommer vann inn der, kommer det inn i pølsen og ikke inn i selve båten .. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Min Hurricane 370 lakk også noe infernalsk under kjøring. Vi kom fram til at det måtte være rundt fenderlista, men jeg tok likesågodt å solgte driten isteden for å utbedre problemet. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 HeHe.. Jeg lurer på om den ikke er tettet skikkelig på innsiden, men jeg tettet den med sikaflex på utsiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå