Gå til innhold

Skytespill til wii?

@ir

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen tilsier - jeg leter altså etter gode skytespill til wii. De eneste jeg har funnet er Far cry (aldri om jeg kjøper det spillet), Call of Duty 3, Medal of honer og Red Steel. Hva vil dere anbefale?

Er det noen gode skytespill-titler som kommer i nærmeste fremtid? Bør jeg heller være tolmodig og vente på et skikkelig spill?

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som emnetittelen tilsier - jeg leter altså etter gode skytespill til wii. De eneste jeg har funnet er Far cry (aldri om jeg kjøper det spillet), Call of Duty 3, Medal of honer og Red Steel. Hva vil dere anbefale?

Er det noen gode skytespill-titler som kommer i nærmeste fremtid? Bør jeg heller være tolmodig og vente på et skikkelig spill?

8713264[/snapback]

Kommende skytespill som sannsynligvis blir bra er Metroid Prime 3, Brothers in arms og No more heroes.

Av skytespill i utvidet forstand(hehe) kommer også Obscure 2 (med co-op!), Batallion Wars 2, Sadness, Resident evil 4 Wii edition og Ghost Squad.

Blir spennende å se om det kommer noen store kunngjøringer på E3. (Krysser fingrene hardt for at Valve har ett ess i ermet, men det er lite sannsynlig.)

Akkurat nå er det nok dessverre bare Red Steel som holder mål.

Lenke til kommentar
Noen av disse spillene man kan spille mot hverandre på nett? Eller er det bare fotballer man kan skyte på nett foreløpig? Mario Striker Charged.

8715003[/snapback]

Det er bare Charged som støtter internetttilgang hittil, dessverre.

Lenke til kommentar

Av de fire du nevnte (Call Of Duty, Far Cry, Medal Of Honor og Red Steel), har jeg bare prøvd to. Min mening er at Far Cry er antakeligvis det dårligste spillet jeg har prøvd på Wii. Så det er et spill du for all del må holde deg unna. Men Red Steel, derimot, er et av de morsomste og mest undeholdene spillene på Wii, jeg noen gang har prøvd. Absolutt noe jeg anbefaler! Når det gjelder Call Of Duty 3 og Medal of Honor, vil jeg tro at disse ikke er noe særlig forskjellig fra hverandre med tanke på sjanger og diverse andre saker. Men med tanke på tidligere spill i de forskjellige krigs-spillseriene, mener jeg at Medal of Honor alltid er en sikker vinner. Senere vil jeg tro at alle disse vil bli utkonkurrert av Resident Evil (Jeg vil tro spillet innebærer en del skyting), Metroid Prime Hunters, No More Heroes og antakelig vis et par andre spill som ikke er verdt og nevne, eller jeg ikke husker. I tillegg til skytespillet, vil jeg også anbefale en WiiMote-Gun (Kan kjøpes her). Dette forbedrer spillopplevelsen totalt!!

Onkl CB

Endret av OnklCB_94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...