kalle_klovn_1990 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Fordi den er så til de grader misbrukt på msn. "Hei " Hvorfor der?! Grrrr.... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ingen over, ingen ved siden av. Et pluss er også at som standard i invision er det "^_^" som er "smileykoden" for å få den smiley'en. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg liker :!: og Muligens Hater og Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Liker: Liker ikke: Hva betyr den?? Ser han en pen dame, eller er han overrasket? Greier ikke slutte å bruke denne på msn.. Hva holder han?? er alle pyton! Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 er vel ganske langt nede på listen min. Men jeg så gjennom lista, og det var faktisk ikke så ille. ^^ Egentlig ganske enig med Tanya. kan gi en ganske artig effekt når de brukes riktig. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Liker; (eller, liker og liker, de er greie nok). Hater; ++ Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 De 3 beste smiliene: 1st: 2nd: 3rd: Liker ikke dissE: Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg er bedre enn deg. 8713204[/snapback] nettopP!! HATER DEN SMILEYEN!! spess på msn. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Er ikke dette en telletråd/tulletråd? Jeg liker ikke . Blir litt for Bilforumet.net... Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg hater stort sett alle smilier, spesielt MSN smilier. (Smilier som er på forumer etc er helt ok, da de viser hva man egentlig mener.) Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Liker ikke: Forbinder den med noen, og forbinder den med sarkasme. Pluss vi har denne. :!: Denne er litt stygg,,, enkelt og greit. Men har egentlig ikke imot noen smilies, kommer bare helt an på hva sammenheng de brukes i. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 , og Disse fire kan glatt gå meg på nervene, linker ikke fler jeg. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 De jeg liker: "I just pwned you." "Se hva jeg har." "Å så sinna." "EN PUPP, WÆÆÆÆÅÅOOU" De jeg fordrar: "Se hva tannlegen gjorde med meg." - Den er stor. - Den er også stor. *Gledesdreper* Blir han rompekjørt eller? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hater seriøst denne: Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Faen... fikk dårlig samvittighet for alle smileyene... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Enkelte smileyer har en skjult agenda, det liker jeg ikke. Særlig har det med å brukes til hovering, brukeren kunne like gjerne avsluttet setning med "skjønner du vel, lille venn". Den streiteste av de alle, , som startet som en spøkemarkør, har gått via vennlighetsindikator til å brukes av mange som en slags avvepnende "selv om dette innlegget egentlig er veldig krast og veldig bombastisk, har du ikke lov til å bli sur når jeg avslutter med et kosesmil." Gjør meg stadig forbanna. føkker bare opp stemninga. brukt riktig er ærlig, men kan bidra til å gjøre en tråd ganske muggen. kunne vært bra hvis den ikke var så feilproporsjonert i forhold til de andre smileyene. Den burde sett ut som med latterkrampe, men gjør det ikke. : Hva disse har å gjøre i repertoaret skjønner jeg ikke. De bryter med de smukke linjene til resten. Du hadde ikke fått lov til å bygge en i et nabolag av hvis jeg var i etaten. 8723241[/snapback] Geir Du er ikke den eneste som synes det. TWFA avslutter sine innlegg veldig ofte med eksemplet ovenfor. Endret 4. august 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
neadii Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Forumets STYGGESTE og mest IRRITERENDE smiley: Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Latterlig tråd.. men liker ikke "neger" wooten eller noen av de grønne smiliene Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Enkelte smileyer har en skjult agenda, det liker jeg ikke. Særlig har det med å brukes til hovering, brukeren kunne like gjerne avsluttet setning med "skjønner du vel, lille venn". Den streiteste av de alle, , som startet som en spøkemarkør, har gått via vennlighetsindikator til å brukes av mange som en slags avvepnende "selv om dette innlegget egentlig er veldig krast og veldig bombastisk, har du ikke lov til å bli sur når jeg avslutter med et kosesmil." Gjør meg stadig forbanna. føkker bare opp stemninga. brukt riktig er ærlig, men kan bidra til å gjøre en tråd ganske muggen. kunne vært bra hvis den ikke var så feilproporsjonert i forhold til de andre smileyene. Den burde sett ut som med latterkrampe, men gjør det ikke. : Hva disse har å gjøre i repertoaret skjønner jeg ikke. De bryter med de smukke linjene til resten. Du hadde ikke fått lov til å bygge en i et nabolag av hvis jeg var i etaten. 8723241[/snapback] Denne mannen sparte meg for fem minutter. Kudos til han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå