Knofle Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Favoritter: //_O og Noen jeg ikke liker så godt, er: , av den enkle grunn at de blir brukt i de fleste klageposter og teite møkkaposter laga av småbarn. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Liker absolutt ikke den der "" smilyen på MSN. Fjortiss-unger som skriver: Blablabla Blablabla Blablabla Med en "" uansett hva man skriver, har nesten blitt sånn zombie aktig, man bare gjør det uten å tenke, og uten at det egentlig betyr noe. Den er bare der. Hat! Ellers er smilyer som " ", " ", " " fine. Koslige smilyes. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Liker ikke . Fordi den er så teit og stygg, syntes den er tåpelig... Endret 29. mai 2007 av Neptaz Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Tett mellom disse. Jeg HATER ting som rører på seg på websider jeg ikke ser film fra. EDIT: For å spre litt solskinn: Jeg elsker smileys som kan skrives "rett" vei. d-_-b Endret 29. mai 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Liker ikke . Fordi den er så teit og stygg, syntes den er tåpelig... 8735516[/snapback] OMG en CS-gamer! Ikke ta han seriøst, folkens. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Liker absolutt ikke den der "" smilyen på MSN. Fjortiss-unger som skriver: Blablabla Blablabla Blablabla Med en "" uansett hva man skriver, har nesten blitt sånn zombie aktig, man bare gjør det uten å tenke, og uten at det egentlig betyr noe. Den er bare der. Hat! 8735506[/snapback] Jeg kunne ikke vært mer enig! Hvis man svarer på msn for eksempel og skriver "hehe:P"... Det er idiotisk! Verken ler man eller rekker tunge! Åh, noe så dumt! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 er jo drittøff som du selv sier -Nyhus-La merke til at det var noen her som ikke helt skjønte hva denne var til, men svaret er jo soleklart. Dersom et eller annet problem f.eks skal fikses, så bruker man denne. Eller dersom man har funnet en smart løsning på en sak så brukes denne. Ellers svært enig med -Nyhus- her både når det gjelder de teite og de tøffe. 8730951[/snapback] Hør på Sledgehammer, han har peiling! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er ingen egne smileyer jeg misliker veldig, men en overdreven bruk av hvilken som helst av dem burde blitt belønnet med permban. Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Liker absolutt ikke den der "" smilyen på MSN. Fjortiss-unger som skriver: Blablabla Blablabla Blablabla Med en "" uansett hva man skriver, har nesten blitt sånn zombie aktig, man bare gjør det uten å tenke, og uten at det egentlig betyr noe. Den er bare der. Hat! 8735506[/snapback] Jeg kunne ikke vært mer enig! Hvis man svarer på msn for eksempel og skriver "hehe:P"... Det er idiotisk! Verken ler man eller rekker tunge! Åh, noe så dumt! 8735793[/snapback] Jeg hater også den smilyen... Men som sagt, den er ikke like ille som: XD, xD, X) og x). Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg liker: (kul) (glad) (smilende) (Tenkene) (hvis den brukes på en humoristisk måte. Det er desverre mange som misbruker den) (Dritet seg ut) Jeg liker disse best fordi de ofte kan passe godt med hva man skriver Jeg hater: (Latterkongen) (Desperat) (Stygg) (Fjortiss) Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 + er så stygg! <---- Me like that! Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 + er så stygg! <---- Me like that! 8741184[/snapback] Hehe. Lurer på hvorfor du liker Som jeg ser det ser jo munnen ut som et rassøl. [skitten fantasi (sssyyyyk fantasi just now)]- Har du samme ideen? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Liker: :!: Virker trivelig.. Bekymret.. Oh yeah! Greit nok! <3 Maddog! : P Haha! Du suger! Misliker: Virker bare helt mongo.. Arrogant Ser ikke helt poenget.. Liker ikke folk som himler med øynene over noe. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er avataren til Latterkongen. 8713736[/snapback] Ja den hater jeg også. Ellers hater jeg så jævlig på grunn av folk av og til bruker den drit mange ganger etter hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg liker - Så lenge den holder seg ute av RPP - Den sier så mye med så lite. Å legge til en dremel på slutten av en helt vanlig setning kan gjøre den 20 ganger bedre, f.eks den relativt enkle setningen "vi sees snart". - hva hadde deppetråden vært uten den lizm. Den mest hjerteskjærende smileyen noensinne. Liker ikke - smirk-smiley med øynene feil vei Både fordi de er stygge og fordi jeg egentlig ikke liker animerte smileys, med unntak av dribble Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Liker ikke fordi de er for store, og folk bruker de så faen meg for mye! Liker derimot :!: og ! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Disse er bare søte liker de spesielt godt.. Liker også disse nesten like godt.. dette er altså favorittene... misliker ingen smileyer.. Det er for gærnt hvis man begynner å hate dem.. synes jeg Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Liker ikke "" ..Den virker så jævla arrogant... hvertfall på msn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg er ikke så veldig fan av noen smilyer sånn sett. Men bare '^_^' eller f.eks =^3^= osv er greie, fordi det er bare tekst. Eneste som kan funke er Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Egentlig hater jeg alle smileyer. Klassikeren er den jeg misliker minst, misliker jeg mest. Det oser fjortis og useriøsitet av den. Endret 31. juli 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå