Gå til innhold

Hvilken Smilie hater du mest og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater denne: :ph34r:

Hvis man ikke bruker den riktig. Men jeg vet ikke hva som er riktig og feil. Den bare blir misbrukt til alt.

også hater jeg denne: :innocent:

Fordi på forumet handler det ikke om å være uskyldig, men å ha "hversåsnill-ansikt" er mye viktigere, men det har vi ikke her.

Fuck denne:  :dremel:

Hva betyr den?

Og denne, ikkeminst: :rofl:

Den er så stygg, og den er ikke bare en smilye som ler, men en liten stygg animasjon som aldri blir brukt.

Tilslutt denne: :dribble:

12-åringer har satt et negativt lys på denne smilyen, som egentlig er helt OK.

-----------------------------------------------------------------------------------------

De beste smilyene som er viktigst, ligger ikke på klikkbare smiyes heller.

Her en noen eksempler på viktige smilyer:

:closedeyes:  :huh:  :hm:  :wee:  :confused:  :xmas:  :green:  :omg:  :sick:  :blink:

8713508[/snapback]

*Føle at trevakt snakker om meg*

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Jeg mener de beste er:

:cry:

;)

:blush:

:love:

:fun:

:xmas:

Synes rett og slett at alle sammen har et veldig klart og tydelig budskap, pluss at de er fine å se på.

De verste er:

:wow:

:woot:

:evil:

:eek:

:dremel:

:rofl:

De ser rett og slett bare så utrolig elendige ut synes jeg :rofl:

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar
Han fyren med dremelen er vel ment for oss som modifiserer enten bil eller pcen, eller andre ting.

Personlig har jeg vel egentlig ikke imot noen spessielle smilies, men hvis de blir brukt alt for ofte, blir det turn off for min del. For eks. ":p" er litt for mye brukt.

Jeg må også tilføye at jeg HATER alle de fakkings smiliesene man kan laste ned HELT GRATISS (!) fra masse popup drittunge-sider.

8718369[/snapback]

Så enig så enig. Og så må man nedlaste program for og kunne se de. Artig? Neeei. Hater det. Har ikke smilieprogram installert på mitt vrak.

Lenke til kommentar

Den jeg hater mest er

:D

Ikke fordi den er så dårlig i seg selv, men jeg liker ikke at munnen går oppover i kantene. Mulig ingen skjønner hva jeg mener, men jeg blir seriøst provosert av denne smileyen! Den er så støgg og føler at det er ekstremt fjortis! Det er jo egentlig en smiley som betyr "stor smil/glis" og ikke sånn teit fjortis-glis..

Lenke til kommentar

:dremel: er jo drittøff som du selv sier -Nyhus-

La merke til at det var noen her som ikke helt skjønte hva denne var til, men svaret er jo soleklart. Dersom et eller annet problem f.eks skal fikses, så bruker man denne. Eller dersom man har funnet en smart løsning på en sak så brukes denne. Ellers svært enig med -Nyhus- her både når det gjelder de teite og de tøffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...