Programvare Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Disse liker jeg ikke: fordi den er rar og har ingen mening det er generelt ikke noe galt med den, men jeg liker ikke å bruke den den er helt meningsløs fordi den er så utydelig Denne liker jeg: Det er den fineste smilyen noensinne! Den er så koselig og fin Endret 27. mai 2007 av SirChris Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg liker ikke smilyen, men mest på grunn av at den i mine øyne ikke helt kommuniserer den skøyende holdningen man innehar ved ett øyeblunk. Endret 27. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hva er forskjellen på de der? Kunne klart seg ved å bare bruke en. = morsomt/hah,lol = haha, du dreit deg ut da! = BRA! = godt jobba/samme som ovenfor, bare litt dåligere. = w00t! Nee I say more? = w00t! for innvandrere. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg er bedre enn deg. 8713204[/snapback] Enig. Må man bruke en smiley for å vise det, så har man feilet uansett. Endret 27. mai 2007 av Redline Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) duh, glem det Endret 27. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Begynner å bli lei av sutresutre... På MSN er det kolon-P. Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 = w00t! Nee I say more? = w00t! for innvandrere. 8715785[/snapback] Haha!! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg hater virkelig ""-smilien på MSN, på forumet er den en smule bedre, men det er noen stygge her; , , Liker ikke de grønne.. og er derimot geniale:- ) Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 er vel den jeg liker best, men er nok den jeg bruker oftest. Smilies som og er jo bare helt idiotiske. Det samme gjelder de grønne smiliene: som jeg så og si aldri har sett noen brukt. Men er jo ganske morsomme/søte. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 de mest harry postene inneholder den her.. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Han fyren med dremelen er vel ment for oss som modifiserer enten bil eller pcen, eller andre ting. Personlig har jeg vel egentlig ikke imot noen spessielle smilies, men hvis de blir brukt alt for ofte, blir det turn off for min del. For eks. "" er litt for mye brukt. Jeg må også tilføye at jeg HATER alle de fakkings smiliesene man kan laste ned HELT GRATISS (!) fra masse popup drittunge-sider. Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg hater virkelig ""-smilien på MSN Jeg liker heller ikke den... Skjønner ikke hvorfor noen bruker den så mye... Men den er ikke like ille som: XD Endret 27. mai 2007 av Jan_Erik Lenke til kommentar
Namek Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg liker: fordi sånn er det bare... <--- Hater den. Et blunkefjes skal ikke være skeptisk, den er bare helt feil. Synes vi mangler et ordentlig blunkefjes på forumet;) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 <---- beste smiley 8720536[/snapback] sarkasme Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 HAAAAT: Vet ikke hvorfor. Den irriterer meg. Brukt av de fleste fjortisser, gjerne spammende Hva faen betyr denne? Elsk: :!: That's it. Beste smilies evaaarrr. På dette forumet. <-- (Denne er grei også) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Elyzium, dremelsmileyen har blitt forklart over ellers liker jeg og Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det er en del jeg ikke liker, her er noen: - Blå og stygg. - Den passer ikke inn, og vi har en mye bedre inne. - Brukes alt for ofte, og altfor ofte feil. - Det er noe med øynene ... - De aller yngste elsker å bruke denne avataren der den ikke passer inn. Men vi kan vel fikse alt dette? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Enkelte smileyer har en skjult agenda, det liker jeg ikke. Særlig har det med å brukes til hovering, brukeren kunne like gjerne avsluttet setning med "skjønner du vel, lille venn". Den streiteste av de alle, , som startet som en spøkemarkør, har gått via vennlighetsindikator til å brukes av mange som en slags avvepnende "selv om dette innlegget egentlig er veldig krast og veldig bombastisk, har du ikke lov til å bli sur når jeg avslutter med et kosesmil." Gjør meg stadig forbanna. føkker bare opp stemninga. brukt riktig er ærlig, men kan bidra til å gjøre en tråd ganske muggen. kunne vært bra hvis den ikke var så feilproporsjonert i forhold til de andre smileyene. Den burde sett ut som med latterkrampe, men gjør det ikke. : Hva disse har å gjøre i repertoaret skjønner jeg ikke. De bryter med de smukke linjene til resten. Du hadde ikke fått lov til å bygge en i et nabolag av hvis jeg var i etaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå