Jigsaw V Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Vi alle har noen smilier vi elsker. Men noen hater vi dessverre Jeg for min del hater denne smilien: Stygg, kjedelig + at den brukes for det meste i sarkastiske innlegg. Også brukes denne smilien i innlegg der man skal vise overlegenhet ovenfor andre. Hvilken smilie hater du? Og hvorfor? AARG!! Stygg STYGG! SLEMMING! Du kan også fortelle oss om hvilken smilie du elsker. Av disse Smile smiliene elsker jeg :!: og for det meste... Endret 27. mai 2007 av narutofan Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg liker ikke: og Ellers liker jeg godt: Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Liker egentlig alle smileyene. For en fin tråd Denne trenger vi Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Liker denne smileyen og Men ikke og Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) er den beste, uten tvil verste smiley er Endret 27. mai 2007 av likferd Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) ^^, (: og ;_; er fine, nesten alle andre er utrolig irriterende. Red.: er tøff. Endret 27. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 og er teh toeff. og er stygge. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Og vi setter strek for smily-spammingen. Hold dere til FÅ smilyer og gi en GOD begrunnelse på hvorfor du hater den smilyen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg hater denne: Hvis man ikke bruker den riktig. Men jeg vet ikke hva som er riktig og feil. Den bare blir misbrukt til alt. også hater jeg denne: Fordi på forumet handler det ikke om å være uskyldig, men å ha "hversåsnill-ansikt" er mye viktigere, men det har vi ikke her. Fuck denne: Hva betyr den? Og denne, ikkeminst: Den er så stygg, og den er ikke bare en smilye som ler, men en liten stygg animasjon som aldri blir brukt. Tilslutt denne: 12-åringer har satt et negativt lys på denne smilyen, som egentlig er helt OK. ----------------------------------------------------------------------------------------- De beste smilyene som er viktigst, ligger ikke på klikkbare smiyes heller. Her en noen eksempler på viktige smilyer: Endret 27. mai 2007 av Gjest Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hater denne fordi den er lang og unødvendig Hvorfor kan du ikke bare bruke denne om du synes det var gøy? :!: den ser jo i tillegg døds rå ut! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Den smileyen jeg uten tvil hater mest er Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det er avataren til Latterkongen. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Elsker: (se munnen på suringen, hillarious) Hater: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hater denne fordi den er lang og unødvendig Hvorfor kan du ikke bare bruke denne om du synes det var gøy? :!: den ser jo i tillegg døds rå ut! 8713555[/snapback] Den er i tillegg stygg. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 : Utrolig digg, bruker nesten ikke smilies åp msn, men denne er i bruk osv hates pga jeg forbinder det med en bruker som jeg ikke liker Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 tror denne tråden blir stengt pga smiley forbruken snart hates = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå