sindreij Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Er det mulig å deaktivere et lydkort i linux? Har to lydkort i maskinen, ett integrert og ett PCI, men bruker bare det integrerte i linux (må bruke pci-lydkortet når jeg spiller på windows fordi lyd inn ikke fungerer på det integrerte). Jeg har Ubuntu 7.04. Endret 27. mai 2007 av sindreij Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er det slik at det er umulig å få det integrerte til å fungere i windows? Er driver og alt instalert korrekt. Hva slags lydkort dreier deg seg om? Fungerer ikke pci kortet i linux? Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det kan være lurt å ta en titt på denne guiden. Evt. kan det hende denne tråden hjelper deg. Der er det snakk om å endre rekkefølgen på kortene, men det fungerer helt fint det. Jeg har et integrert lydkort og et integrert, og det integrerte slår ikke inn etter å satt den som nummer to i rekkefølgen. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Det kan være lurt å ta en titt på denne guiden. Evt. kan det hende denne tråden hjelper deg. Der er det snakk om å endre rekkefølgen på kortene, men det fungerer helt fint det. Jeg har et integrert lydkort og et integrert, og det integrerte slår ikke inn etter å satt den som nummer to i rekkefølgen. 8713304[/snapback] Takk, nå fungerer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå