ThorBob Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ser ut som om sommeren er i rute :!: (Nikon D200, Nikkor 17-55 f2.8 AFS) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Genialt, flott bilde.. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Syns det vcar bare rart.. Prøver du her å illustrere at sommeren er på vei? I så fall syns jeg at du ikke har lyktes, får ikke følelsen av det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Ehm, noen burde ta på seg ironibrillene Jeg synes bildet var flott, liker hvordan plantene i vannet blir en slags sky. Utsnittet er kanskje litt trangt, jeg vil se mer av gresset i bunnen av bildet, men ellers er det supert. Endret 27. mai 2007 av Gjest Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Hi-hi, original idé. Det ble imidlertid veldig uvanlig med uskarpt bakkemotiv og skarpe "skyer". Endret 27. mai 2007 av Ostekjeks Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Veldig, veldig bra! Første gang jeg har sett denne ideen faktisk ha noe for seg! Lenke til kommentar
ThorBob Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Takk for alle tilbakemeldingene! Sigggen: Tusen takk! Kramstogen: Hehe, jeg burde kanskje skrevet "Sommeren i Nord Norge".. :!: Arne Martin: Mange takk! Det ble nok croppet litt brutalt pga noen "forstyrrende elementer", men jeg legger ved en noe "videre" versjon. Ostekjeks: Hehe - jeg tror ikke regndråpene som falt på "huset" hjalp noe på skarpheten heller :!: Thor Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 argh.... ikke kødd med huet mitt da, blir jo skikkelig forvirra av å se på dette bildet Finfin ide, det skal du ha Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Lurer litt på om det hadde gjort seg med litt sterkere grønn-og gulfarge. Blått også, til nød, men pass deg for at det ser kaldt og billig ut. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 litt moro bilde igrunn, men ejg syns det blir litt feil.. skjønner at du vil ha det til å se ut som om huset er riktig vei, men det blir bare helt feil når blonstene havner der de gjør.. spesielt når du ikke ser at de er i vannet.. Lenke til kommentar
ThorBob Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Onkel: Mange takk! Skal leke litt med farvene når anledning byr seg! Vaffel89: Takk skal du ha! Føler meg ikke så rent lite forvirret selv, jeg :!: fatalicus: Takkar! Det var nok det at det var helt feil som gjorde det helt riktig for meg. Eller noe slikt... :!: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 synes det var et utrolig morsomt bilde, måtte tenke litt før jeg skjønte hva som skjedde Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Rett og slett genial idé. Fikk meg rett og slett til å vri på hodet for å se om det ikke var manipulert. Genialt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jepp,dette var virkelig genialt, surrealistisk og vakkert på en gang. Lenke til kommentar
ThorBob Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Admin'c: Mange takk! Det er litt artig hvordan det "nye perspektivet" kan lure øynene; en venn av meg prøvde fortvilt å finne ut hvilket PS filter jeg hadde brukt her :!: Toska92: Takk skal du ha! Joda, sett "på hodet" blir det plutselig ganske så ordinært - hehe Litejk: Tusen takk! Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå