Bilbergeren Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Hei folkens. Jeg forsøker å koble til denne: programmereren. Men får ikke koblet til. I programmet får jeg opp "com2" som eneste alternativ. Kjører dette hovedkortet fra asus. Noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør dette? Eventuellt hva jeg kan endre for å få ***** til å virke? Takk for alle svar! Endret 27. mai 2007 av RuSa79 Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kan du ikke endre i bios'n på hovedkortet slik at com-porten blir COM2 (2F8/IRQ3)? Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Skal prøve nå ... Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Det hjalp ikke ... Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei. Om du får opp com2 som eneste alternativ er det nok den du skal bruke. Gå inn i enhetsbehandling - (høyreklikk min datamaskin - velg egenskaper -maskinvare - enhetsbehandling) og sjekk statusen til porten. Hvilke feilmeldinger får du når du prøver å "kople til". Hvilket program bruker du? Good Luck. Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Bruker Basic Micro ISP-PRO software sammen med en basic micro 2840 Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Bruker Basic Micro ISP-PRO software sammen med en basic micro 2840 8726493[/snapback] Basic-Micro ISP-PRO og Basic Micro 2840 er begge "hardware", hvilket program bruker du for å kommunisere med disse? Om du bruker MBasic, har du sjekket ut side 18 i manualen? Hvilke feilmeldinger får du når du ber programmet om å finne programmeren? Good Luck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå