C. Alshus Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei! Ville bare si godt nytt år til alle brukerne av søppel og takke for året som har gått. (Dere har fått meg til å bruke maaange unødvendige timer foran datan. ) Vi sees til neste år. Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Er det riktig å si godt nyttår før det nye året egentlig er kommet ? Selvfølgelig kan man ønske folk godt nyttår ("Jeg ønsker deg et godt nyttår"). Sier heller takk for det gamle, har også fått meg til å sitte mye foran dataen, takk skal dere ha .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jepp ønsker dere alle ett godt nyttår og kos dere idag. Happy new year everybody!!!! Lenke til kommentar
Danko Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Woho!! Bare 6 timer til jeg skal ut og fyre opp scud rakettene mine! Men nuh er det tid for fest! (-: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Godt nyttår folkens! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ja nå er det bare 5 timer igjenn til mange millioner norske kroner går i luften med ett stort smell. (Skal selv ut å se og fyre av noen kroner) og vil nå benytte muligheten til å ønske dere mine venner et godt nytt år. Skål Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Ja da var ett godt nytt år i gang og eg feiret det med å drikke masse gode drinker og god mat. Dette året valgte eg å feire med familien og det ble fint og koselig. Ellers har eg kost meg med å skrelle "thunder kings" wannabes batterier og de var bare gøy. sprengte plast flasker og sprengte snø menn og snøhauger. Fint har det vært men finere kommer det til å bli for meg i år. Takk.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det er så kjekk at folk kan lage en tråd om akkurat dette. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det er så kjekk at folk kan lage en tråd om akkurat dette. Jeg tror at denne var den første "godt nytt år" tråden, men man kan ikke vente noe annet når det er nyttårs aften og nesten alle er beruset/fulle elns. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 kan du gjøre meg en tjeneste b|real? bytt den stygg siggen din? :oops: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 kan du gjøre meg en tjeneste b|real? bytt den stygg siggen din? :oops: La nå dyret få ha bilde av seg selv i siggen da Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Torsteinen: Er det bare meg eller blir siggen din større og større, og Så klager du på B|Real? Slikt passer seg ikke vet du. Se på seg selv får man passer på andre. BTW: Jeg liker det bildet jeg, minner meg om speilbildet mitt om morgenen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå