Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen fryser når jeg starter den opp

Anbefalte innlegg

Hallo!

Kjøpte for noen måneder siden en Acer 5101AWLMI, og den har funket perfekt hele tiden, frem til i går. Forlot pcen noen minutter og da jeg kom tilbake var skjermen bare svart. Pcen var fortsatt på, men ingenting virket.

Så, jeg skrudde av og på for å sjekke om dette gikk, men da frøs den bare enten under oppstarten eller etter 30-40 sekunder. Akkurat som pcen bare slutter å jobbe og alt fryser.

Prøvd å skru av og på en god del ganger, men vil ikke mer nå ettersom det muligens bare gjør ting verre.

Noen som aner hva problemet er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart å skru den på noen ganger, men etter noen sekunder stopper alt opp. Skjermen vises, men hverken tastaturet eller mus funker ikke og alt bare stopper opp. Pcen slutter liksom å jobbe og alt blir bare stille. Slik står det bare i en evighet før jeg ikke gidder mer og skrur av pcen.

Er det noe løsning på dette eller må jeg bare ta den med til butikken på tirsdag?

Lenke til kommentar

Kjøpte den på Elprice og det er ikke noe problem å komme seg dit på Tirsdag, så det blir vel til det jeg gjør. Garanti-tiden er jo heller ikke over, så.

Vet noen hvor lang tid de vanligvis bruker på å se over/reparere pcen? Er litt avhengig av den, så kjedelig om det tar veldig lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...