Mandarin89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hallo! Kjøpte for noen måneder siden en Acer 5101AWLMI, og den har funket perfekt hele tiden, frem til i går. Forlot pcen noen minutter og da jeg kom tilbake var skjermen bare svart. Pcen var fortsatt på, men ingenting virket. Så, jeg skrudde av og på for å sjekke om dette gikk, men da frøs den bare enten under oppstarten eller etter 30-40 sekunder. Akkurat som pcen bare slutter å jobbe og alt fryser. Prøvd å skru av og på en god del ganger, men vil ikke mer nå ettersom det muligens bare gjør ting verre. Noen som aner hva problemet er? Lenke til kommentar
Mandarin89 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Klart å skru den på noen ganger, men etter noen sekunder stopper alt opp. Skjermen vises, men hverken tastaturet eller mus funker ikke og alt bare stopper opp. Pcen slutter liksom å jobbe og alt blir bare stille. Slik står det bare i en evighet før jeg ikke gidder mer og skrur av pcen. Er det noe løsning på dette eller må jeg bare ta den med til butikken på tirsdag? Lenke til kommentar
Whitestar Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvis du har kjapp tilgang til butikk, tror jeg bare jeg ville tatt den med dit og bedt dem sett på det, ja. Lenke til kommentar
Mandarin89 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Kjøpte den på Elprice og det er ikke noe problem å komme seg dit på Tirsdag, så det blir vel til det jeg gjør. Garanti-tiden er jo heller ikke over, så. Vet noen hvor lang tid de vanligvis bruker på å se over/reparere pcen? Er litt avhengig av den, så kjedelig om det tar veldig lang tid. Lenke til kommentar
Whitestar Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det kommer vel helt an på om hvor raskt de finner feilen, og om de må få reservedeler eller ny maskin fra leverandør, eller om de har på lager. Du får bruke ventetiden til å bli mindre avhengig av maskinen. Lenke til kommentar
Mandarin89 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Hehe, ikke avhengig på den måten at at jeg ikke har noe annet å gjøre, men avhengig av den på den måten at jeg bruker den en del til skolearbeid. Uansett, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå