Ny i gamet Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Når jeg starter windows, får jeg opp en feilmelding som sier at det finnes referanser i registeret eller i system.ini til filen viagart.vxd... Spurte en, og han mente at jeg kunne slette referansen i registeret, men på egen risiko, så jeg gjorde det. Dette hjalp derimot ikke; feilmeldingen kommer fortsatt opp, og jeg søkte en gang til i registeret, og da fant jeg en fil med navn StaticVxd og verdi viagart.vxd. Bør jeg (kan jeg) slette denne referansen for å slippe feilmeldingen? Vil dette ha noen virkning på Windows? Vil noe slutte å fungere? Hilsen engstelig 15-åring... Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Høres ut som om du bruker win98... Prøv å søke på www.windows.no Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Nei. Tror jeg heller ville installert VIA 4in1 Hyperion. viagart.vxd en er del av AGP driverene til VIA chipsett hvis jeg ikke tar alt for feil. Problemet ditt blir nok borte ved instalasjon for da får du file tilbake. Her er linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå