axi Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) etter formatering så dukker det opp et bilde når eg starter pcen.. her er bildet: hva er dette? å hva må eg gjer for å få det vekk Endret 27. mai 2007 av axi Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Som vi ser på skjermbildet er det ATi som står for feilmeldingen. Ikke for å være pirkete, men kan du neste gang konvertere feilmeldingen om til ord, slik at vi enklere kan søke for deg? Uansett, jeg skrev ned teksten som sto i boksen, og søkte på et utdrag av den. Jeg fikk da opp følgende treff: Google.com Løsningstråd nr. 1 Løsningstråd nr. 2 Den fulle feilmeldingsteksten følger her: Could not load file or assembly 'MOM.Implementation, Version=2.0.2637.38862, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c70f846762e' or one of its dependencies. Systemet finner ikke angitt fil. Nå skal jeg slenge litt med leppa, men ikke være slem. Les dette til neste gang! - Per Henrik Endret 27. mai 2007 av phfjeld Lenke til kommentar
axi Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Som vi ser på skjermbildet er det ATi som står for feilmeldingen.Ikke for å være pirkete, men kan du neste gang konvertere feilmeldingen om til ord, slik at vi enklere kan søke for deg? Uansett, jeg skrev ned teksten som sto i boksen, og søkte på et utdrag av den. Jeg fikk da opp følgende treff: Google.com Løsningstråd nr. 1 Løsningstråd nr. 2 Den fulle feilmeldingsteksten følger her: Could not load file or assembly 'MOM.Implementation, Version=2.0.2637.38862, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c70f846762e' or one of its dependencies. Systemet finner ikke angitt fil. Nå skal jeg slenge litt med leppa, men ikke være slem. Les dette til neste gang! - Per Henrik 8712993[/snapback] okey, takk for svar.. Da får eg uinstallere skjermkort driveren å installere den igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå