Kozesmurf Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Jeg har en AMD 1.2Ghz CPU som jeg har slitt en god del med tempen som gosser seg på 50-52 grader. Etter søken på løsning på dette kom jeg over en vifte som måler ca 11.5 ca i firkanten som skulle vise seg å være sinnsykt bra. Vifta kosta 199,- den skal monteres i de 2 øverste (AGP/PCI) skrufestene og en må skjære hull i kabinettets sidepanel slik at denne vifta får luft. (blåser ca 30% mot skjermkort, 70% mot CPU) Resultat: CPU ned 15 garder, Kabinett ned 8 grader (ikke målt skjermkort) Dette er jo bare en sinnsyk nedkjøling for en pris av 199,- dessverre vet jeg ikke hva denne vifta heter (Kasta embalasjen) men sjønner dere tegninga vet du hva du skal mase etter i nærmeste data butikk. Mitt resultat ved overklokking til 1333 Mhz, CPU drive streght på 3 (max) og enhachment på max og det som finnes av justeringer på max... 40 grader på idle... max 48 grader på varmetest. For 199,- pengar på ei vifte så er jo dette enorme ressultater. håper noen får hjelp av denne verbale tegninga. Den er billig og utrolig effektiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå