Skavold Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Lettkjørt, men med gode kjøreegenskaper. OK kvalitet og pent design er min oppfatning av Focus MK1. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Er det jeg har fått intrykk av også også er de jævla kule når de er stylet Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Focus MK1 er som en gokart. Usannsynlig presis på rattet, og med brukbar kvalitet til å være europeer. Med 1,8 tdci er den også meget kvikk, og veldig morsom. 1,6ern duger sikkert men diesel er å foretrekke. Mvh Raimo Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 jeg liker seat, vi har en seat toledo 95 som jeg skal overta og ikke hatt en enste problem emd den og den er godt over 200 000 liksom Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 hadde tenkt på 2 liter bensin med 130 hk.. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hva med en Nissan Primera 2.0 SRI? link Har selv hatt både Nissan Almera GTI og Nissan Primera SRI. Almera'n var en god bil det, men jeg hadde flere problemer med den. Bytting av batteri flere ganger, bytting av bensinpumpe og en del annet småplukk. Dessuten hadde jeg 2 nødstopp med den, dvs stopp hvor det ikke var mulig å få bilen igang igjen og den måtte taues. Mulig jeg var uheldig med min, for japanske biler er stort sett forskånet for problemer. Primera'n derimot er den beste bilen jeg har hatt hittil. Svært gode kjøreegenskaper og en bra motor som tåler litt juling. De 3 årene jeg hadde SRI'n var problemfrie og bilen gjør seg veldig godt med diskret senking og styling, samt større felger. Er noen år siden jeg måtte selge bilen nå - og er for tiden uten bil Endret 9. juni 2007 av Ligaya Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Grei den, men syntes focusen er kulere.. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Hvordan er f.eks denne her? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1512887 Er prisen litt stiv? Den er iallefall møkk kul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå