[dR]MiljO Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Heisann. Jeg lurte på om Seat Ibiza 1.8T er en bra bil? Har hørt mange folk si negative ting om Seat, men da lurer jeg på hva er det som er negativt? Tenkte på noe sånt no: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=99...5&pos=15&tot=42 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10...5&pos=17&tot=42 Hva er bra/dårlig med denne bilen? blir isåfall den første bilen jeg skal ha, så størrelsen er vel grei. Takker for alle svar Edit: kom også med forslag om bilkjøp rundt 100 k. Helst noe liknende som 1.8T, ikke så ille gammel og fet å se på Endret 19. juni 2007 av [dR]MiljO Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Værste bilen jeg har hatt, dog hadde jeg en seat cordoba Mye feil med den Om vintern nekta dørene å åpne seg Vedlikeholdskostnadene går gjennom taket Min erfaring da Men siden dette er en første bilen du skal ha, syns jeg du legger mye penger i den. Mine første biler var vrak, og jeg hadde mye gøy med de Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Mine erfaringer fra 2000 modell er at ABS sensorene ikke tåler vinter og snø og at "Hjernen" til ABS måtte flyttes da den lå slik til at den ble kortsluttet av vann fra frontruta. Det året jeg hadde bilen var den på verksted 7 ganger... Tror jeg fikk en skikkelig "blåmandagsbil" Men lykke til Endret 27. mai 2007 av bjornegil Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Værste bilen jeg har hatt, dog hadde jeg en seat cordoba 8712419[/snapback] Blir som man spør: Er Volvo 240 en bra bil? Nei den er grusom, dog hadde jeg en 360. Endret 27. mai 2007 av kremt Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 da tviler jeg på at det blir en Ibiza gitt.. Er det noen som har noen gode forslag på biler rundt 100 k? Har sett litt på Audi A4, og syntes den er nice Lenke til kommentar
rublings Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Bør den ligne Ibizaen på områder som størrelse og effekt? Noe annet som er viktig for deg? Denne hadde kjørt litt, men det er en toyota Nok hester, 4wd. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...64&pos=6&tot=12 Edit: En til http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...4&tot=51&page=2 Endret 27. mai 2007 av rublings Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Den bør ikke være lik størrelse, men hadde tenkt meg ca lik effekt.. Syntes cellicaen er fin, men litt gammel.. ellers takk for tipset Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Er Audi A4 noe tess da? Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) bump Endret 28. mai 2007 av [dR]MiljO Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Audi er bra det. A4 er absolutt en bra bil. kjøp det som passer deg .) Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Okey.. noen andre biler som er ca i A4 klassen, som er på samme nivå? Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Se på denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...tot=1388&page=2 Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Den var grei den ja men lilla da? Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 joda enig i det. Men her har du en fin en... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...pos=59&tot=1393 Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Den var egentlig ganske tøff hvordan er disse bilene? noen spesielle feil som går igjen? Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Den var egentlig ganske tøff hvordan er disse bilene? noen spesielle feil som går igjen? 8727028[/snapback] Ekje du litt for ung te å kjøpe bil? Uansett så ville eg ha anbefalt deg å sjekke naf sin store bruktbiltest og der ser du vanlege feil på bilar samt gj.snittlege deleprisar og slikt. Ville heller ha kjøpe den ibizaen enn almera. og celicaen framfor alle bilar vist her. Celicaen er entusiast bil med større muligheter enn alle andre. alderen har da lite å sei då du får betre køyreeigenskaper på den enn alle andre bilar her.er det tross alt ein god gamal rallybil som carlos sainz har vunnet mange løp med og det var vel den største konkurrenten og hovedgrunnen til Lancia gac opp med integralen(eiger ein slik ) til slutt som. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Er liksom bare et halvt år til jeg skal begynne å titte meg litt ordentlig rundt da.. så er vel ikke SÅ ung Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 MiljO,28/05-2007 : 22:52]Den var egentlig ganske tøff hvordan er disse bilene? noen spesielle feil som går igjen? 8727028[/snapback] Ekje du litt for ung te å kjøpe bil? Uansett så ville eg ha anbefalt deg å sjekke naf sin store bruktbiltest og der ser du vanlege feil på bilar samt gj.snittlege deleprisar og slikt. Ville heller ha kjøpe den ibizaen enn almera. og celicaen framfor alle bilar vist her. Celicaen er entusiast bil med større muligheter enn alle andre. alderen har da lite å sei då du får betre køyreeigenskaper på den enn alle andre bilar her.er det tross alt ein god gamal rallybil som carlos sainz har vunnet mange løp med og det var vel den største konkurrenten og hovedgrunnen til Lancia gac opp med integralen(eiger ein slik ) til slutt som. 8729973[/snapback] Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Er bare et eller annet som sier meg at Nissan ikke er noe for meg, men vet ikke hva.. Har egentlig jævlig lyst på Audi A4 1.8T, så mye mulig det blir den.. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Hvordan er ford focus da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå