photoshop_a Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Er vel forsåvidt tidlig enda også men:) fersk amatør så ønsker mange kommentarer...det er bare å pepre løs! Canon eos 400d kit objektiv 18-55 Blenderprioritet br.vidde 18mm F22' 1/20s iso 100 Hvitbalanse automatisk *bilde Fjernet* Endret 26. juni 2007 av photoshop_a Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Bildet er tatt på skyggesiden, og det er vanskelig å se detaljer i skyggepariene, om du har gjørt det med hensikt eller av praktiske grunner vites ikke, men ville kansje prøvd å ta bilde fra solsiden. Ser du har brukt F22, de er vell høyt, og kommer igrunn ikke noe godt ut av, annet enn å vise støvet (prikkene på himmelen) Her bør vurdere å heller legge deg på feks F8. Som et resultat av F22 havner du ned på 1/20sec det er noe lang lukketid, og det skal veldig lite til før du får bevegelses-uskarphet, litt vanskelig å se om det er et problem på dette bildet, da det er noe hardt komprimert og lite. my five cent, eller hva det heter. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Er det der på Hell?! Hvem er du? :o KJenner igjen landskapet så sinnsykt! Du har litt mye skygge på brua, prøv å ta bilde fra den andre siden neste gang. Endret 27. mai 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvorfor har du brukt så liten blenderåpning? Lenke til kommentar
photoshop_a Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Hvorfor har du brukt så liten blenderåpning? 8715678[/snapback] Vel... som fortalt er jeg helt fersk å er ikke helt oppegående når d gjelder instillinger. Men så vidt meg bekjent så bruker man en liten blender for å få dybdeskarphet,? men jeg har tydeligvis overdrevet? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Muligens littegrann ja. f/11 tror jeg hadde vært nok her Lenke til kommentar
photoshop_a Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 vel. man lever så lenge man lever... takk for svar, og tar gjerne imot mer kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå