Kebab GUD Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Etter en gang er det et problem Problem: Pcen lever som faen ... men ikke no bilde på skjermen Skjermen og skjermkortet er like levende som altid (Testet) Resettet bios har også blitt gjort .. men ! Altså .. hjelp HW Specs AMD XP 2200+ Soyo SY-K333 Dragon ultra platinum 512MB ram (Apacer) Asus GF4 TI4400 100GB og 120GB HDD (WD) ehhh noe mer? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Sjekk prosessoren din.. Kan være den som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 det var det andre jeg sjekket .. den er ikke svidd og ikke knekt ( hvis den har klart å blitt knekkt så må vi alle gi en applaus .. siden PCen sto HEEEEEEELT stille (og var på) ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Booter den i det hele tatt? altså du kommer til BIOS-men ikke videre? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg sliter med AKKURATT det samme på en ny maskin for tiden. Les her . Gjør det samme jeg har gjort, og se om du finner ut av det. Temmelig sikker på at det nå er hovedkortet som er ødelagt. Alle delene er helt nye. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 1: Pcen funka helt fint . helt til en dag for 2 uker siden da den ikke reagerte 2: hvordan kan Moboet ha blitt ødelagt? ingen rørte Pcen 3: ehh ja nå glemte jeg det .. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 1: Pcen funka helt fint . helt til en dag for 2 uker siden da den ikke reagerte2: hvordan kan Moboet ha blitt ødelagt? ingen rørte Pcen 3: ehh ja nå glemte jeg det .. HK'et trenger jo ikke ä bli fysisk ödelagt for ä bli ödelagt! Kan rett og slett väre en fabrikasjonsfeil eller teknisk defekt. Tipper det er det siste... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg hadde akkurat samme problemet og da var det hovedkortet som var defekt,kjøpte nytt og alt funka 100% Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 jeg nekter!!!!!! men den funket 100% perfekt i 4 månder så en dag mens dag sto på DØD! (vil ikke instalere Windows på nytt ) Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Vel.. Du kan nekte så mye som du bare vil.. Men sånt skjer.. Stor fare for at du må starte det nye året med å handle hovedkort.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 hadde en kompis som sleit med akkurat det samme.. han fikk nytt HK, og da var alt i orden :-? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Er nok enig med de fleste her jeg, du må nok bytte ditt Soyo Dragon Ultra mot et nytt, udefekt hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå