Pansergnom Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei, jeg kjøpte meg nylig en acer 9303 laptop med geforce go 7300 kort men så har jeg det problemet at jeg ikke vet hva driver jeg skal installere. Når jeg velger for series 7 på siden deres og prøver å installere så står det at kortet mitt ikke er støttet.. Det gjelder egentlig de alle driverene jeg har prøvd å installere, og jeg har prøvd et par forskjellige bare for å være sikker. Men jeg lurer på om problemet kan være at nvidia ikke støtter det i sin unified driver pga at de vil at jeg skal laste drivere direkte fra acer sine support sider. Men driver siden deres virker ikke så det orker jeg ikke stresse mer med,.... MEN jeg leste noe greier om at man kunne fikse på inf filen til nvidia driverene sånn at de virker på laptopen min allikevel. Dette burde jo ikke være noe problem siden det er et nvidia kort sant? Hvis noen vet skulle jeg gjerne fått vite oppskriften på hvordan jeg endrer denne .inf filen sånn at jeg kan installere originale drivere. De pleier å ha endel bedre ytelse en de some følger med Lenke til kommentar
cheesewheese Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei, jeg kjøpte meg nylig en acer 9303 laptop med geforce go 7300 kort men så har jeg det problemet at jeg ikke vet hva driver jeg skal installere. Når jeg velger for series 7 på siden deres og prøver å installere så står det at kortet mitt ikke er støttet.. Det gjelder egentlig de alle driverene jeg har prøvd å installere, og jeg har prøvd et par forskjellige bare for å være sikker. Men jeg lurer på om problemet kan være at nvidia ikke støtter det i sin unified driver pga at de vil at jeg skal laste drivere direkte fra acer sine support sider. Men driver siden deres virker ikke så det orker jeg ikke stresse mer med,.... MEN jeg leste noe greier om at man kunne fikse på inf filen til nvidia driverene sånn at de virker på laptopen min allikevel. Dette burde jo ikke være noe problem siden det er et nvidia kort sant? Hvis noen vet skulle jeg gjerne fått vite oppskriften på hvordan jeg endrer denne .inf filen sånn at jeg kan installere originale drivere. De pleier å ha endel bedre ytelse en de some følger med 8712010[/snapback] Vet ikke når du prøvde å komme til sidene deres, men om du gjorde det rundt den tiden du postet dette, kan det være mulig at de hadde service på siden sin der og da. Jeg fant driver siden til acer.com med en gang under europe avdeligen. Gir det direkte linken til den laptop. Trykk på rullegardine under det OS du har, og velg de som det står Nvidia på. Vet ikke helt hvilken av Nvidia'ne å velge om du har Vista, men last ned begge og prøv (jeg TROR det ikke er den som heter SATA HDD, høres ut som harddisk driver ). Lykke til. Link til ACER.com siden med dine drivere. Cheesewheese PS! noen ganger er serveren deres treg. Bare vent, de kommer vanligvis. Hvis det ennå ikke går, vent et par timer, og prøv igjen. Som sagt, for 2 min siden fikk jeg den opp . Lenke til kommentar
vikingjan Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei, jeg kjøpte meg nylig en acer 9303 laptop med geforce go 7300 kort men så har jeg det problemet at jeg ikke vet hva driver jeg skal installere. Når jeg velger for series 7 på siden deres og prøver å installere så står det at kortet mitt ikke er støttet.. Det gjelder egentlig de alle driverene jeg har prøvd å installere, og jeg har prøvd et par forskjellige bare for å være sikker. Men jeg lurer på om problemet kan være at nvidia ikke støtter det i sin unified driver pga at de vil at jeg skal laste drivere direkte fra acer sine support sider. Men driver siden deres virker ikke så det orker jeg ikke stresse mer med,.... MEN jeg leste noe greier om at man kunne fikse på inf filen til nvidia driverene sånn at de virker på laptopen min allikevel. Dette burde jo ikke være noe problem siden det er et nvidia kort sant? Hvis noen vet skulle jeg gjerne fått vite oppskriften på hvordan jeg endrer denne .inf filen sånn at jeg kan installere originale drivere. De pleier å ha endel bedre ytelse en de some følger med 8712010[/snapback] Hei ! Hvis du vil følge med på de oppdaterte driverne til Vista på Aspire 9300-seriewn finner du de direkte for nedlastning på ftp://ftp2.work.acer-euro.com/notebook/aspire_9300/vista/ På min nyinnkjøpte 9302 virker disse driverne OK. Men jeg har følelsen av at det lønner seg å følge med på stadig nye drivere til Vista ... Lykke til ! M.v.h. Jan M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå