Gå til innhold

Mobil med min 3 Mp ,linse deksel og synbian

Anbefalte innlegg

Hallo

Er på jakt etter en mobil med minimum 3 megapixsler linse deksel og symbian. Bør ikke koste mer eller 2-2500 Kr med netcom. Er det noen mobiler som er på vei som passer til de kriteriene eller er det noen i salg nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg sier til alle andre som har spørsmål om hvilken mobil de skall kjøpe seg, bruk prisguide..

I prisguiden kan du meget enkelt finne ut av hvilken mobil som passer deg best, Er du i tvil kan du jo se på diverse tester..

Hva er "symbian"?

Endret av Sigggen
Lenke til kommentar
Hallo

Er på jakt etter en mobil med minimum 3 megapixsler linse deksel og symbian. Bør ikke koste mer eller 2-2500 Kr med netcom. Er det noen mobiler som er på vei som passer til de kriteriene eller er det noen i salg nå?

8711463[/snapback]

med 3 mp antar jeg du mener du vil ha et veldig bra kamera.

Som jeg sier til alle andre som har spørsmål om hvilken mobil de skall kjøpe seg, bruk prisguide..

I prisguiden kan du meget enkelt finne ut av hvilken mobil som passer deg best, Er du i tvil kan du jo se på diverse tester..

Hva er "symbian"?

8711493[/snapback]

prisguiden kan ofte svikte og hvis man ikke er nøye og nesten "kjenner den" kan den luke ut ting den ikke skulle. det er greit å få en full oversikt ved å spørre her. det er også informasjon som kan være mer ødeleggene enn hjelpene, når man ikke er så inne i det, som antall mp og små feil i prisguide som at radioen ikke har rds.

jeg har ikke noe imot det, så bare hvis det ikke er et ganske enkelt spm som ikke kan følges opp med mer info som ikke direkte står der. som f.eks. om et kamera er bra istedet for å titte på megapiksler, ville jeg ikke rådet alt og alle til å finne ut alt selv i prisguiden, særlig hvis man er usikker og spør her for sikkerhets skyld.

og han er sikker på at han skal ha series 60, mener han?

n73 har vel det beste kamera av tlf med series 60, hvis man ikke regner med n95 som kanskje blir litt dyr..

her er n73

her er n73 music edition

her er n95

Lenke til kommentar

nei.. jeg kom med et tillegg.. jeg er enig i det du sier, folk burde sjekke mer selv, men de gangene man ikke er sikker eller vil vite litt mer, som når en ny tlf som har bra kamera kommer, så er det greit de spør her.

det er veldig mange ola nordmenn uten særlig mobilinteresse som har "funnet ut" hva de trenger eller hva som er viktig og hvor viktig det er, når de skal ha ny mobil. som en person som er vant med at alle tlf personen har hatt har hatt godt menysystem, og derfor er personen ikke forsiktig og velger noe han/hun vil angre sterkt på senere..

derfor synes jeg det er fint når folk som vil ha ny tlf og er usikre enten forteller om hvilken tlf de hadde før og hva de ikke likte med den, og hva de vil ha av nytt, eller at de ikke er skråsikre på ting de ikke er skråsikre på, så jeg måtte ha motsidd dem, og det er frekt, så da kan jeg ikke hjelpe dem.. :(

så prisguiden er noen ganger svaret alene, andre ganger ikke..

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...