fatalicus Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 de fleste har jo no drikke når de er på kino, så da er det jo bare å skyte det i flaska/kruset... bare pass på at du har drikki opp først... og at det er nær slutten av filmen, så du ikke kan komme til å glemme deg bort, og prøver å drikke av flaska/kruset etterpå.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor de fleste har jo no drikke når de er på kino, så da er det jo bare å skyte det i flaska/kruset... bare pass på at du har drikki opp først... og at det er nær slutten av filmen, så du ikke kan komme til å glemme deg bort, og prøver å drikke av flaska/kruset etterpå.. 8714824[/snapback] dette kan også suppleres med litt papir som tas med på forhånd Endret 27. mai 2007 av boyeminem Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Rett og slett ikke gjøre det? Personlig tror jeg at jeg hadde gått til fysisk angrep på en person dersom det skjedde når jeg var på kino. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 For det første tror jeg at du misbruker gjestepostordningen og for det andre: hvorfor i helvete skal du runke på kino? kan dere ikke spare det til dere kommer hjem? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Sikkert en morsom problemstilling dette. Men ikke så livsnødvendig eller sensitivt at det forsvarer gjesteposting. Og de fleste svarene ("ta med en kopp") er slike som trådstarter kan tenke ut selv, helt uten vår hjelp. Stenges for brudd på reglene for gjesteposting. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg