3PM Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hvorfor beynte du å skrive på forumet?? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Fordi det er et forum du kan lære MYE av, for det meste jeg har lært har jeg lært her! Lurer du på noe,er det bare og lage en ny post.. og man får veldig mye underholdning i søppel kategorien! Hvor i skien bor du 3PM? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 fordi jeg ville finne en bra/stillegående kjøler ......osv osv Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg skulle lage meeg en lydisolerende kasse til å putte PCen inni så da lurte jeg på hvor mange vifter jeg måtte ha for at det skulle bli nok kjøling osv osv osv... så leste jeg mer og mer.. så fant jeg Søppel og da var alt gjort Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Fordi eg leste nyhetene deres og spurte noen HW spørsmål som eg trengte svar til. Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Fordi jeg kjedet meg... Og fordi jeg kan lære litt her inne. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Det var på delphien jeg begynte å skrive. Hvorfor vet jeg ikke, men det var sikkert et spørsmål. Her var nok hovedgrunnen mer og dele felles interesser og hjelpe andre. Og selvfølgelig et og annet spørsmål når man selv sitter fast Lenke til kommentar
PueRiL Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 fordi min bror tvingte meg... derfor Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 pga lillebill (microsoft) .....xp klikka helt, og jeg trengte hjelp Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er det ikke en annen tråd med samme emne? :wink: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Fordi SirHartge er moderator her ;-) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Fordi SirHartge er moderator her ;-) Sorry men den forsto eg ikke Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Lurte på noen ting... Husker ikke hva.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg kom fordi jeg hadde lest på forumet endel og lest overklokking.no og ocshoot endel. Mente jeg hadde kunskaps nivået da jeg regget meg. Visste iallefall hvordan man kunne overklokke og ungå XP1100+. (Som Kebab Gud og fondus lurte på) Det var faktisk dems første tråd. Jeg hadde tilogmed satt kjøleripper på skjermkortet da jeg. *skryte* Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg kom hit for jeg har en slags tendens til å trives på forum. Jeg henger på veldig mange forum for tiden. pluss at det hørtes litt kult ut med ''gamer forum'' Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 pluss at det hørtes litt kult ut med ''gamer forum'' Da er dupå feil del av forumet Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 På forumet finner man mye lærerikt, men også mye morsomt. Det er morsomt å hjelpe andre, å det er morsomt å lære. Det var nok disse faktorene som la grunnlaget for å bruke forumet Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Så sykt som den kanskje høres, hørte jeg om hw.no første gangen i ett pcworld blad (tror jeg). Og siden da har jeg vært på gjevne besøk her. Plutselig var forumet klart en dag , men dette brukernavnet mitt er ikke så gammelt, men det er mr.a (ikke spør). Hvorfor jeg skriver her vet jeg ikke. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg begynte å skrive på delphien, og der fant jeg hw.no. Etter det flyttet jeg helt over hit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå