Gå til innhold

komplett sine demovarer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men får du mot formodning noe som ikke funker så sender du det jo tilbake å får pengene tilbake.. er jo en sjanse man tar for å spare noen kroner....

har selv kjøpt flere disker og hk og skjermkort og alt har vært i skjønneste orden

Lenke til kommentar

Mine 3 siste hovedkort har vært Demo-varer og bortsett fra at Faceplate mangla på 2/3 har de alle tre vært i fantastisk stand. Veldig greit å slippe en hel haug med dritt-spill, kabler og utdaterte driver-CDer til redusert pris.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

jeg har ikke brukt demovarer på komplett, men demovarer hos psdata maaange ganger. Kjøpt blant annet prosjektor, E6600, P5W-DH Deluxe, 2*250GB Samsungharddisker, 500GB Western digital, Asus ruter, kortleser ++ 100% fornøyd hver gang, og det er ikke få tusenlapper jeg har spart totalt :thumbup:

Lenke til kommentar

Har kjøpt demovarer fra komplett 4 ganger, 3 av gangen har de vært defekte. Regner med at disse er varer som folk har kjøpt og så har varene vært defekt og så sendt det i retur ved å bruke angreretten istedet for å si at varen ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Har kjøpt demovarer fra komplett 4 ganger, 3 av gangen har de vært defekte. Regner med at disse er varer som folk har kjøpt og så har varene vært defekt og så sendt det i retur ved å bruke angreretten istedet for å si at varen ikke fungerer.

8711097[/snapback]

Det er i tilfelle dårlig av komplett, da de skal ha sjekket at varen fungerer :thumbdown:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

8711097[/snapback]

Det er i tilfelle dårlig av komplett, da de skal ha sjekket at varen fungerer :thumbdown:

8711114[/snapback]

Heller dårlig av kundene vil jeg si som oppgir feil info.... Tar jo litt tid å teste slike ting som HK f.eks.

Har foresten kjøpt et HK til P4(478) for lenge siden. Det funker ennå.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...