Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke tilgang til Administratormappen.

Anbefalte innlegg

For noen mnd. siden tok lynet knekken på min søsters PC. Jeg sa jeg skulle få kopiert ut bilder og slikt som hun hadde lagret på harddisken. Jeg har tatt ut disken og koblet den opp gjennom en mp3spiller (ja, faktisk!). Jeg har begynt kopieringen men får ikke tilgang til admin mappen i "Documents and Settings". Jeg får ikke spørsmål om passord eller noe. det eneste som står er at mappen er "ikke tilgjengelig" og "ingen tilgang". må jeg bruke et annet program enn explorer for å få tilgang til denne mappen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg fant ikke noe om sikkerhet i WinXPpro, så jeg bootet opp Vista. det var menyen, men jeg klarte ikke legge til brukere, så jeg forsøkte å overta eierskapet til mappen. jeg tror jeg kanskje klarte det, men alle mappene jeg gjør dette med viser seg å være tomme. føler jeg ødelegger mer enn jeg reparerer her:) er det andre metoder å gjøre dette på? tenkte på at kanskje Get Data Back kan være utveien. regner med den får tilgang til alle mapper da den leser disker på en helt annen måte enn explorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...