Pjuus Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Et amatørbilde jeg gjerne vil ha kritikk på mvh Mette Endret 26. mai 2007 av Pjuus Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Emo! Greit det der, men likte ikke blåfargen Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg er ikke emo, bare så det er sagt Tok vekk blåfargen, veit faktisk ikke hvorfor det var blått der.. men men! mvh Mette Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ble noe bedre, blåfargen var faktisk ganske forstyrrende Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Følte det ikke var helt fokus på øynene, og bakgrunnen (tapeten) var nokså forstyrrende, skulle hatt den mer uklar eller en bakgrunn uten tekstur. Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Vaffel89: Hvordan kan en få øynene mer i fokus? btw.. Ble bakgrunnen bedre nå? Endret 26. mai 2007 av Pjuus Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er ikke sikkert en kan få de mer i fokus, er jo mulig at bildet bare er komprimert litt kraftig, var litt lite. Nei, bakgrunnen blei ikke så veldig mye bedre. Er fremdeles tekstur (mønster) er det som er forstyrrende. (virker kanskje veldig negativ nå? ) Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 hehe.. neijda.. Synes ikke bilde var SÅ bra sjøl.. Men hvordan får man vekk helt mønsteret da? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ta bilde mot en helt "ren" bakgrunn? Eller blure det i PS muligens? Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Vi har ingen flate bakgrunner i mitt hus.. hehe.. Men nå har jeg vel klart fikse det? Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Det er meg:p hehe.. Og jeg er ikke emo!! Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Prøv få riktig fokus idet du tar bildene - regner med du vil prøve få skarpe øyne i portrettet ditt. Kanskje har du kamera for nerme, slik at den ikke klarer fokusere godt nok, eller så er det for dårlig lys. Prøv ta bildet litt lenger ifra, og ha litt mer lys i rommet for å få det klarere. Det er bare til å croppe ut det du synes er fint med et bilde og behandle det senere. Bildet var veldig lite, og vanskelig å gjøre noe spesielt med det. Du kan prøve øke kontrastene og ta en unsharpen mask eller smart sharpen på bildet for å skarpe det opp litt. Fikle litt med kontraster og liknende så kanskje resultatet blir bedre. Feks noe slikt: Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 smart:) Har en større versjon også, men var noe som skjedde når jeg prøvde laste den opp her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå