Fyll0 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg syns sitatene er litt rotete her. det hadde vert mye lettere hvis sitatene kom etter hverandre. dette er av flere grunner. ene grunnen er at det er lettere å redigere bort hvis du ikke skal ha med alle sitatene, og det er mye lettere å quote uten å trykke på siter-knappen. det er så mye bedre system på det. jeg liker det sånn som det er på nFF Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor www.freakforum.nu der er det ryddigt å greit. hva synes andre om dette? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg syns sitatfunksjonen fungerer greit, så lenge man bruker den skikkelig. Problemet er at det er mange som ikke bruker den skikkelig, og det er vel her kjernen til problemet ligger. En forenkling av systemet kunne vært ønskelig, ja. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Synes ikke det vil være noen fordel. Det er heller å ikke bruke unødvendige siteringer. Er enkelt nok å ta bort det en ikke skal ha med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg