Rusmusa Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Vet det har vært spurt om dette flere ganger tidligere, men jeg kunne ikke finne noen bra resultat. Prøver derfor med en avstemning! Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 jeg bruker phoenix raskere enn opera Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg er så smart at jeg ikke gidder å mase med alle verdens nettlesere, brukte opera, men gadd ikke å innstalere igjen etter formatering Lenke til kommentar
sete Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Phoenix er vel også raskere enn mozilla? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 her har du en Opera bruker, tester akkurat nå 7.0 beta 2, noe som fungerer meget bra.... , desserre så "tvinger" Bill meg til å bruke IE når jeg skal lastet ned oppdateringer til XP'n min.... Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Forumet har over 21' registrerte brukere, og så har hele 66 stk tatt seg bryet med legge inn sin stemme.. :-? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg er så smart at jeg ikke gidder å mase med alle verdens nettlesere, brukte opera, men gadd ikke å innstalere igjen etter formateringSamme her. Bruker bare xplorer nå. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Avant Browser. Den bruker IE som basis og legger til masse funksjonalitet, så den har de fleste features fra opera, men mye mere kompitabelt og stabilt. Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg bruker Opera 6.04. Den er akkurat perfekt for meg. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg bruker Opera 6.05, Mozilla 1.1 (ikke helt oppdatert, gitt) og IE6.0. Håper Opera7 kommer snart og redder meg. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 /me bruker Opera og Konqueror skal teste phoenix siden den er så rask :-) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg er så smart at jeg ikke gidder å mase med alle verdens nettlesere, brukte opera, men gadd ikke å innstalere igjen etter formateringSamme her. Bruker bare xplorer nå. And me Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 /me bruker: Internet Explorer 6.0. Wheeeee! :-) Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Synes fortsatt responsen er litt dårlig, er det virkelig bare 102 aktive brukere her? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå