superninja Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Fått meg fast jobb hos Ica! whoowhooo Fast jobb på en alder av 16 er vel ikkje så dårlig? Lure på kva eg skal bruke pengane på.. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Gratulerer. Mine misunneler går ut til deg. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hva skal du gjøre på Ica? Ikke kassa vel? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 fast jobb ? hvor mye jobber du da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Gratuelerer . Fikk selv jobb på Rema 1000 når jeg var 14 . Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 gratulerer. er kjempefint med en ekstra inntekt da jeg regner med at du studerer Lenke til kommentar
Holten Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Gratulerer Jeg vil også ha en jobb. Men, har ikke tid nesten. Endret 28. mai 2007 av Holten Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bare sånn for å drepe gledes utbruddet: 60% av elevene i vidregående skole jobber etter skoletid også kommer du antagligvis til å være dritt lei jobben etter 2 dager men for all del: Gratulere med ny jobb! Bountyhunter Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bare sånn for å drepe gledes utbruddet: 60% av elevene i vidregående skole jobber etter skoletid også kommer du antagligvis til å være dritt lei jobben etter 2 dager men for all del: Gratulere med ny jobb! Bountyhunter 8776282[/snapback] helt enig... blir nokk ikke noe sitting i kassa på en 16 åring. men å stable på lagre blir det vel MASSE av... dritt jobben til di yngste.. sånn er det altid.. ialle fall min erfraing.. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bountyhunter(BF:V),04/06-2007 : 00:21]Bare sånn for å drepe gledes utbruddet: 60% av elevene i vidregående skole jobber etter skoletid også kommer du antagligvis til å være dritt lei jobben etter 2 dager men for all del: Gratulere med ny jobb! Bountyhunter 8776282[/snapback] helt enig... blir nokk ikke noe sitting i kassa på en 16 åring. men å stable på lagre blir det vel MASSE av... dritt jobben til di yngste.. sånn er det altid.. ialle fall min erfraing.. 8776309[/snapback] Jobber selv deltid på kiwi, og må si det er ganske mye bedre å fylle inn varer og rydde enn å sitte i kassa. Det siste blir du da fort lei. Kan hende det bare er jeg som er mye mer glad i litt fysisk arbeid enn å sitte på en stol og smile, men det er hvertfall min mening. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bountyhunter(BF:V),04/06-2007 : 00:21]Bare sånn for å drepe gledes utbruddet: 60% av elevene i vidregående skole jobber etter skoletid også kommer du antagligvis til å være dritt lei jobben etter 2 dager men for all del: Gratulere med ny jobb! Bountyhunter 8776282[/snapback] helt enig... blir nokk ikke noe sitting i kassa på en 16 åring. men å stable på lagre blir det vel MASSE av... dritt jobben til di yngste.. sånn er det altid.. ialle fall min erfraing.. 8776309[/snapback] Jobber selv på Rema 1000 og alle som jobber der sier jeg skal være glad jeg ikke må sitte i kassa. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 jeg sier bare... PASS på ryggen din... vis du skal løfte\bære noe tunkt... vet åssen det er men lykke til... håper du får penger til noe du kan kose deg med eller kansje du drømmer om å få\ha Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Selvsagt får de yngste og nye de dårligste jobbene, de eldre har jo jobbet seg opp på rangstigen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Å plassere ut varer, rydde et cetera er luksus. Gratulerer med jobb! Lenke til kommentar
superninja Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 jeg sier bare... PASS på ryggen din... vis du skal løfte\bære noe tunkt... vet åssen det er men lykke til... håper du får penger til noe du kan kose deg med eller kansje du drømmer om å få\ha 8776385[/snapback] Jobba veldig hardt i dag (Hos tanta vel å merke) og kjenne det godt i ryggen. Huff. Skal fan meg begynne å trene ryggen og no Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 jeg sier bare... PASS på ryggen din... vis du skal løfte\bære noe tunkt... vet åssen det er men lykke til... håper du får penger til noe du kan kose deg med eller kansje du drømmer om å få\ha 8776385[/snapback] Jobba veldig hardt i dag (Hos tanta vel å merke) og kjenne det godt i ryggen. Huff. Skal fan meg begynne å trene ryggen og no 8784071[/snapback] det er bra:D begynn å svøm, det er bra for ryggen... ikke så slitsomt heller, å svøme:D Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei... må bare spøre om det går bra med jobbinga? hva gjør du om dagene på jobben? tjener du bra? hva sparer du penga til? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå