Gå til innhold

Fått meg FAST jobb! (Er 16)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare sånn for å drepe gledes utbruddet: 60% av elevene i vidregående skole jobber etter skoletid ;) også kommer du antagligvis til å være dritt lei jobben etter 2 dager :p

men for all del: Gratulere med ny jobb! ;)

Bountyhunter

8776282[/snapback]

helt enig... blir nokk ikke noe sitting i kassa på en 16 åring. men å stable på lagre blir det vel MASSE av... dritt jobben til di yngste.. sånn er det altid.. ialle fall min erfraing..

Lenke til kommentar
Bountyhunter(BF:V),04/06-2007 : 00:21]Bare sånn for å drepe gledes utbruddet: 60% av elevene i vidregående skole jobber etter skoletid ;) også kommer du antagligvis til å være dritt lei jobben etter 2 dager :p

Bountyhunter

8776282[/snapback]

helt enig... blir nokk ikke noe sitting i kassa på en 16 åring. men å stable på lagre blir det vel MASSE av... dritt jobben til di yngste.. sånn er det altid.. ialle fall min erfraing..

8776309[/snapback]

Jobber selv deltid på kiwi, og må si det er ganske mye bedre å fylle inn varer og rydde enn å sitte i kassa. Det siste blir du da fort lei. Kan hende det bare er jeg som er mye mer glad i litt fysisk arbeid enn å sitte på en stol og smile, men det er hvertfall min mening.

Lenke til kommentar
Bountyhunter(BF:V),04/06-2007 : 00:21]Bare sånn for å drepe gledes utbruddet: 60% av elevene i vidregående skole jobber etter skoletid ;) også kommer du antagligvis til å være dritt lei jobben etter 2 dager :p

Bountyhunter

8776282[/snapback]

8776309[/snapback]

Jobber selv på Rema 1000 og alle som jobber der sier jeg skal være glad jeg ikke må sitte i kassa.

Lenke til kommentar
jeg sier bare... PASS på ryggen din... vis du skal løfte\bære noe tunkt... vet åssen det er  men lykke til... håper du får penger til noe du kan kose deg med eller kansje du drømmer om å få\ha

8776385[/snapback]

Jobba veldig hardt i dag (Hos tanta vel å merke) og kjenne det godt i ryggen. Huff. Skal fan meg begynne å trene ryggen og no :p

Lenke til kommentar
jeg sier bare... PASS på ryggen din... vis du skal løfte\bære noe tunkt... vet åssen det er  men lykke til... håper du får penger til noe du kan kose deg med eller kansje du drømmer om å få\ha

8776385[/snapback]

Jobba veldig hardt i dag (Hos tanta vel å merke) og kjenne det godt i ryggen. Huff. Skal fan meg begynne å trene ryggen og no :p

8784071[/snapback]

det er bra:D begynn å svøm, det er bra for ryggen... ikke så slitsomt heller, å svøme:D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...