Gå til innhold

Tips til ny serie jeg kan se på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dexter er en amerikansk serie, som har både humor og spenning (handler om seriemord). En fordel med den er at det kun er kommet en sesong til nå, og det er ingen "cliffhanger" på slutten. Slik at du slipper å bli avhenig!

Edit: En serie med en annerledes vri på de klassiske "murder scene" seriene (CSI etc.).

Omtale fra IMDB:

During the day, Dexter Morgan is a jovial employee in the Miami Metropolitan Police Depoartment's crime lab, but his meticulously crafted life masks his true nature. In reality Dexter is a disciplined and murderous psychopath (a self-admitted "monster"), and he slakes his bloodlust at night by carefully killing the serial killers he tracks down during the day. Based on the novels (Darkly Dreaming Dexter, Dearly Devoted Dexter and Dexter in the Dark) by Jeff Lindsay.

edit 2: Du får kjøpt den her: http://www.amazon.com/Dexter-Complete-Firs...n/dp/B000Q6GUW0

Endret av KRZT
Lenke til kommentar

Hvis du ikke allerede ser på det, så anbefaler jeg på det sterkeste 24 som spennings serie! Er utrolig spennende, men du burde kanskje se de episodene som har gått før i denne sesongen, slik at du ikke hopper rett inn.

En annen serie som jeg anbefaler, er House. Dramatisk serie med en god innspill humor, i form av sarkastiske kommentarer fra hovedpersonen Dr. House.

EDIT: Legger også til South Park på humor, er utrolig morsomt :!:

Vel og merke er ikke dette nye serier da, men du sa heller ikke at seriene måtte være nye..

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...