yeahrik Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Mange snakker om at derbimotorene har sterkere veiv. Men er det sant? Hvis det er sant, tåler den de største og mest effektfulle sylinderne uten å forsterke veiv enda mer? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Tror nok du må inn med sterkere veiv uansett, om du skal inn med det grommeste av trimsylinder. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Du må nok kjøpe ny veiv hvis du skal ha en svær trimsylinder ja. Den skal tåle 14 000 omdreininger med originalsylinderen så ja, den er kraftigere enn AM6s veiv, som tåler 12 000. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ifølge Evil-Duck sine beregninger så har veiva mi tålt 16k rpm på min Derbi.. Jeg ville nok uansett satt på noe kraftigere saker hvis jeg skulle hatt på det heftigste trimutstyret.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jonas, mtp. at mopeden din aldri gjør 90km/t uten å komme seg til 16.000 rpm, hvordan forklarer du da at man må kjøpe en CDI / coil for å ikke få trim sylinder til ikke å sperre på så lavt turtall ? Am6 og derbi veiene er ca like sterke, man tar aldri veiva med feks en litt stor trimsylinder, man tar veivlagrene. Endret 27. mai 2007 av Hurt Lenke til kommentar
parafix Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 kjørte ett år med org veiv å mhr team, veiva funka fortsatt Lenke til kommentar
Loled Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Lurt å forsterke alt av, cluch, lagere, veiv osv. vis ikke kan det gå mage tusen i dass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå