2kenny1 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 ja det er en lignende post her et sted, men føler ikke det hjalp noe det som stod der. jeg har kjøpt en ny pc, HP Pavilion dv 9000, med vista. det er en bra pc som jeg er fornøyd med. men det er en ting, det er innebygd web camera på, men det får jeg ikke til å bruke. ikke i msn eller skype. jeg finner det i enhetsbehandling vinduet, og har prøvd å oppdatere driverne, en ser ikke ut til å hjelpe. det dukker heller ikke opp i vinduet "camera og scannere". lit hjelp villle vært kjekt, takk! =) Lenke til kommentar
kosara21 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 ja det er en lignende post her et sted, men føler ikke det hjalp noe det som stod der. jeg har kjøpt en ny pc, HP Pavilion dv 9000, med vista. det er en bra pc som jeg er fornøyd med. men det er en ting, det er innebygd web camera på, men det får jeg ikke til å bruke. ikke i msn eller skype. jeg finner det i enhetsbehandling vinduet, og har prøvd å oppdatere driverne, en ser ikke ut til å hjelpe. det dukker heller ikke opp i vinduet "camera og scannere". lit hjelp villle vært kjekt, takk! =) 8709888[/snapback] Bruksanvisning Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har akkurat samme problemet med min dv9074ea. Bruker ikke XP Home som fulgte med, slettet gjennopprettningspartisjonen og installerte XP Pro på maskinen istedenfor. Får ikke brukt cam selv om drivere er installert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå