Gå til innhold

Årets Dyreste Cpu?????

panikk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det var litt for dyrt, men jeg tok en telefon til butikken og de sa at det stemte. Grunnen er at dette er en spesial versjon med 6mb l2 chace og den er produsert ved 0,2 micron. Denne hørtes så bra ut at jeg bestillte 4 stk, sånn i tilfelle de skulle gå tom

Lenke til kommentar
Syntes det var litt for dyrt, men jeg tok en telefon til butikken og de sa at det stemte. Grunnen er at dette er en spesial versjon med 6mb l2 chace og den er produsert ved 0,2 micron. Denne hørtes så bra ut at jeg bestillte 4 stk, sånn i tilfelle de skulle gå tom

Nei dvaskpeis. Det står noe helt annet i spesifikasjonene.

Lenke til kommentar

Ja, og 2100 står for 2100 ghz!

Lenke til kommentar

Jupp ganske fantas(i)tiske ytelse. En kompis tenkte han skulle Overclocke den med et kjølesystem basert på Helion, han garanterte at Cpuen skulle sveve høyt over alle andre!!!!!!

:lol:

skriveleif, eh mener selvfølgelig fylleleif, vorspiel har starta! Og jobbe i morra tidlig klokka 09:30 døh, f**** Pir*adet

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAHA... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...