Gå til innhold

Zepto 6625WD eller Multicom compal IFL-90?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du slipper å betale begge. Ved kjøp i utlandet er det kun norsk mva. som skal betales.

 

Ellers har multicom fått inn første parti av både IFT00 og IFL90+ for et par dager siden. I dag begynte produksjonen.

 

Hvordan ligger leveringstidene an på 6625/6224 nå?

 

- Amund

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
*Duh* da var det jo ikke særlig vits i å ta med det på bestillinga da :hm:

8858044[/snapback]

Oppdaget det jeg også, går sikkert ann å ta ut selv.

Lenke til kommentar
her er en test av turbomemory som viser at turbo memory kanskje ikke har noe for seg.

 

Det kan hende bedre drivere kan gjøre noe med dette?

 

Jeg er (som mange andre på denne tiden) på jakt etter student pc, og har sett på zepto 6625WD og IFL-90 hvis jeg velger Compal kommer den til å være uten Turbmemory

8863139[/snapback]

 

Virker ikke som om Turbo memeory har noe for seg på nåværende tidspunkt. Foruten directx10 er det jo ikke de revolusjonerende nyhetene...kanskje vente på quadcore?

Lenke til kommentar
her er en test av turbomemory som viser at turbo memory kanskje ikke har noe for seg.

 

Det kan hende bedre drivere kan gjøre noe med dette?

 

Jeg er (som mange andre på denne tiden) på jakt etter student pc, og har sett på zepto 6625WD og IFL-90 hvis jeg velger Compal kommer den til å være uten Turbmemory

8863139[/snapback]

 

Virker ikke som om Turbo memeory har noe for seg på nåværende tidspunkt. Foruten directx10 er det jo ikke de revolusjonerende nyhetene...kanskje vente på quadcore?

8864201[/snapback]

 

Alltid noe å vente på. :p Noen som har link til IFL90+ med hendholdvis 6 og 9 cellers batteri?

 

Vil gjerne se forskjellen.

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

personlig er jeg veldig hypp på å vente litt lengre ennå... ikke på Quadcore da det kan ta år og dager ^_^ Men, jeg tenker ... GF8800 :D Eventuelt omså bare en dugelig pc med GF8700 ... og med dugelig mener jeg noe annet enn Dell Asus Acer osv osv ;P liker Compal og Zepto da de ikke sender deg pc'n med 200 programmer installert FØR du får pc'n ... vil gjerne få bestemme selv hva som skal være på pc'n når jeg får den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...