Gå til innhold

Lost: Hvem ligger i kista?

Hvem ligger i kista?  

247 stemmer

1. 1. Hvem ligger i kista?

• Locke
      80
    • Ben
      42
    • Sawyer
      23
    • Michael
      29
    • Desmond
      2
    • Jacob
      10
    • En hittil ukjent person
      61

Anbefalte innlegg

Om ikke uinterresant, så var cliffhangeren ang hvem som lå i kista ganske forutsigbar.

Det måtte jo være Sawyer, Locke eller Ben, og ettersom Ben lever i beste velgående i flashforwardene så sto det bare to igjen.

Det at han ligger i kista ødelegger dog mye for spenningen fremover.

Nå som vi vet at "person" dør, så vet vi jo det... da blir vi ikke sittende på tuppen av setet og gni tenna mot metall i spenning over om "person" overlever eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om ikke uinterresant, så var cliffhangeren ang hvem som lå i kista ganske forutsigbar.

Det måtte jo være Sawyer, Locke eller Ben, og ettersom Ben lever i beste velgående i flashforwardene så sto det bare to igjen.

Det at han ligger i kista ødelegger dog mye for spenningen fremover.

Nå som vi vet at "person" dør, så vet vi jo det... da blir vi ikke sittende på tuppen av setet og gni tenna mot metall i spenning over om "person" overlever eller ikke.

Hvorfor måtte det være en av de 3? Hva med Desmond? Rose? Bernard? noen nye Losties? (båtfolket som ble igjen)

Lenke til kommentar

Ben og Locke var de mest trolige, men det kunne være noen av de andre også. Selv tippet jeg Locke :)

Tror det ikke blir kjedelig selv om vi vet han dør, serien ble jo ikke kjedelig selv om vi visste Oceanic 6 kom tilbake. Nei, jeg er veldig interessert i å få vite hvordan/ hvorfor Locke kom tilbake til virkeligheten, hva som gjorde ham til en viktig person der (for O6) og hvem som drepte ham.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det som var stilig var at Locke har bytta navn. akkurat som Ben. Mener aa huske i en episode, at det ikke var det ekte navne hans. Jeg tror at siden Ben door saa tar locke over og maa bytte navn fordi folk er ute etter han, men dette er bare mine tanker. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...