Gå til innhold

Lost: Hvem ligger i kista?

Hvem ligger i kista?  

247 stemmer

1. 1. Hvem ligger i kista?

• Locke
      80
    • Ben
      42
    • Sawyer
      23
    • Michael
      29
    • Desmond
      2
    • Jacob
      10
    • En hittil ukjent person
      61

Anbefalte innlegg

Det kan jo hende produsentene har brukt et annet navn for å ikke forbinde personen med en vi kjenner allerede. De har gjort det en gang før. Men Kelvin Inman, som de kalte Joe Inman i pressemeldingen. Dette gjorde de for at forventningene ikke skulle ødelegges.

Så hvis du ser det slik er det godt mulig det er Locke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
John heter locke til etternavn...

8714799[/snapback]

...og ?

8714843[/snapback]

Mannen i kista heter noe annet..

Personlig tror jeg det er en person vi ikke har sett enda.

8714864[/snapback]

Jeg ser bare Jo antham. Sikker på at ikke etternavnet er skjult, og "..antham" er noe annet. En bydel, gate, kallenavn, sted osv? Som "The [.....] of New York"

Lenke til kommentar

"The body of John Lantham of New York was found shortly after 4 am in the 4300 block of Grand Avenue.

Ted Worden, a doorman at the Tower Lofts complex, heard loud noises coming from the victim's loft.

Concerned for tenants' safety, he entered the loft and found the body hanging from a beam in the living room.

According to Jaime Ortiz, a police spokesman, the incident was deemed a suicide after medical tests. Latham (sic) is survived by one teenaged son.

Memorial services will be held at the Hoffs-Drawlar Funeral Home tomorrow evening."

Dette er hva som står på arket. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg tror det er Michael pga. tenåringssønnen.

Jeg gjetter på at Michael kom seg hjem mot å gi Walt til øya/Ben/Jacob.

Han måtte sikkert love å aldri fortelle noe(n) om øya.

Han måtte/valgte å leve under falsk identitet.

Han visste veien fra/til øya.

Jack griner fordi Michael var det beste håpet for å komme seg tilbake til øya..

Hverken venn eller slekt, kryss.

Svart nabolag, kryss.

Ingen som har lyst til å komme i begravelsen, kryss.

Selv ikke sønnen kommer i begravelsen(han er på øya hass Ben-Jacob), kryss.

Lenke til kommentar

Tror det er Locke, pga når han kom tilbake til USA, kunne han ikke gå. Derfor måtte han amputere foten sin derfor var kisten så liten .... Kate er sur på Locke siden han ville drepe Jack .. Der har me svare på det............................

Lenke til kommentar
Ok, men han truet Jack med pistol..

8739569[/snapback]

KAnskje ikkje, men det vett jo ikkje Kate ..

8740849[/snapback]

Går utifra at du quotet feil, så:

Jo, hun var jo der mens john sa "I dont want to hurt/kill you, jack!"

8746476[/snapback]

Javel.. men det kan ha vært noe annet hu var sur på john for, han var jo med "de andre" en stund , så dukke han plutslig opp med en pistol å true Jack..

Lenke til kommentar
Ok, men han truet Jack med pistol..

8739569[/snapback]

KAnskje ikkje, men det vett jo ikkje Kate ..

8740849[/snapback]

Går utifra at du quotet feil, så:

Jo, hun var jo der mens john sa "I dont want to hurt/kill you, jack!"

8746476[/snapback]

Javel.. men det kan ha vært noe annet hu var sur på john for, han var jo med "de andre" en stund , så dukke han plutslig opp med en pistol å true Jack..

8751357[/snapback]

Det kan godt hende.

Lenke til kommentar

Jeg støtter teorien om at personen i kisten er en hittil "ukjent" person. Grunnen til at jeg mener det er på grunn av Kates reaksjon under samtalen med Jack. Det ikke kan være noen av de hovedpersonene vi kjenner til, fordi da hadde ikke Kate reagert på den måten hun gjorde. Hvis det hadde vært Walt eller Michael så hadde Kate enten vært med på begravelsen eller hadde hun svart Jack med at hun ikke ante noe om døden til denne "personen".

Jeg tror den personen i kisten er heller en person med lav profil i serien, fordi Kate ble ikke så veldig sjokkert når hun fikk vite om begravelsen. Men denne personen har heller et større forhold med Jack enn med de andre som ble reddet(hvis noen andre ble reddet da)

Endret av Baba2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det var jo Michael som forrådte Jack og flokken hans, så det er kanskje derfor Kate ikke ville komme i begravelsen. Jack derimot, bryr seg sikkert mer om å komme tilbake til øya enn forræderiet, og Michael fikk vel noen koordinater som kunne ha hjulpet Jack. For å se det fra en annen side, så kunne jo Jack ha skaffet de koordinatene tidligere.

Uansett hvem det er, så er det helt sikkert en Kate ikke bryr seg om. Det eliminerer Sawyer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...