Gjest Maikeru Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Vell jeg har vært sammen med dama i 8 mnd nå så er jo ufattelig glad i dama.. men jeg er en ufattelig ufølsom person vet egentlig ikke hvordan jeg skal forklare det sånn helt og holdent. Men det har seg sånn at jeg blir fort glad i folk eller ja tar de liksom under vingene mine og stoler på folk raskt men om de kommer til meg med problemer greit nok jeg prøve jo å hjelpe dem men jeg bryr meg jo egentlig ikke liksom er ikke sånn at jeg går å tenker oh shit etterpå liksom.. Poenget mitt var da egentlig at jeg vill gjøre det slutt med dama nå har hatt noen fine månder sammen med henne men jeg føler liksom ikke jeg er rett for henne eller noe for jeg "bryr" meg ikke om henne på en måte men det er veldig få jeg faktisk klarer å bry meg om skjønner egentlig ikke helt dette.. har dumpa mange jenter i mine dager men denne er liksom litt vanskeligere å gi slipp på for hun er d motsatte av meg hun er sånn hyperfølsom jente som om du gjør noe galt så sitter hu der å sipper i 5 timer etterpå og ikke noe sex på meg derfor jeg er litt redd for å gjøre det slutt jeg vet ikke hva hun hadde gjort liksom hun har litt sånn emo /wrist tendeser rundt seg:P men hva burde jeg gjøre da ? kan ikke drive å utnytte ei søt jente som fortjener så mye bedre og noen som kansje er litt mer følsomme? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Gi slipp på henne så fort som mulig og si det du har sagt her. Ærlighet funker vel best. Lenke til kommentar
Digitalsitron Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Skjønner problemet dit, er sammen med en følsom jente jeg og som nok er litt på den emo siden. Dette var hun i allefall i starten, har drivet på noen måneder nå å prøvd å hjelpe og det har funket veldig fint. men det er ikke det vi snakker om. Vis du skal slåopp med en sånn jente føler jeg det sånn at det er vedlig viktig å poengtere at det ikker er noe galt med hun. Da ikke på en sånn "det er ikke deg, men meg" måte. Men "Jeg synes du er en flott og nesten perfekt jente og føler at du fortjener mye bedre og håper at du finner en fyr som bryr seg skikkelig om deg og passer på deg. Det er jeg redd for at jeg ikke klarer å gi deg..." eller bruk en lignende infallsvingkel Endret 26. mai 2007 av Ninjaku Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Men "Jeg synes du er en flott og nesten perfekt jente og føler at du fortjener mye bedre og håper at du finner en fyr som bryr seg skikkelig om deg og passer på deg. Det er jeg redd for at jeg ikke klarer å gi deg..." eller bruk en lignende infallsvingkel 8710671[/snapback] Det er jo standardtsetningen som kjem frå gutar som slår opp. Om hu har blitt dumpa mange gonger vil ho nok ha høyrt den før, som igjen gjer at ho ikkje trur på det, og trur du lyg til ho. Lenke til kommentar
Digitalsitron Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Det er skrevet for å vise infallsvinkelen. Men vis poenget er at hun er litt emo så kan du være su uselfisk at du tar på deg ansvaret selv og ikke klander hun. Vis det ville vert meg ville jeg ha tatt med noen spesifikke handelser som understreker det jeg sier.. Endret 26. mai 2007 av Ninjaku Lenke til kommentar
drugis Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 ser ikke på noen måte at du er en kald person?? du vil jo ikke at hun skal bli såret. sist jeg sjekka så var ikke det så kaldt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Gi slipp på henne så fort som mulig og si det du har sagt her. Ærlighet funker vel best.8710646[/snapback] Støttes. Jo lengre du venter, jo verre blir det faktisk. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg støtter at du skal bare si fra. Om hun kommer til å bli veldig såret, får ikke hjelpe. Alle blir såret når de blir dumpa, og det kommer alltid som en overraskelse. Det er ikke noe som heter timing når det kommer til slikt, dessverre, så det er bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Ærlighet varer lengst, ja. Snakk med henne og prøv å forklare hva du føler. Lytt til hennes betroelser til deg om det samme, hvis hun sier noe om det. Sammen finner dere kanskje ut av det ved å snakke sammen. Men egentlig er det vanskelig å ta stilling til spørsmålene dine (inkludert det i emnetittelen), fordi du bruker så sterke negative superlativer om deg selv. Jeg var fristet til å si et kategorisk "Nei" på dine påstander om at du er "ufattelig ufølsom" og "ufattelig kald person". Hva er egentlig vitsen ved å si slikt om seg selv? Er det (ufattelig) usikkerhet eller (ufattelig) dårlig formuleringsevne? Jeg vet ikke, men jeg anbefaler deg å ikke krydre språket i negativ retning av deg selv, når du evt. snakker med dama. Endret 27. mai 2007 av Prognatus Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 må bare si at når du skriver om det her så bryr du deg faktisk, det er vel ikke kaldt å slå opp hvis du skal det uansett har desverre ikke noe erfaring på dette emnet... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Du er ikke kald, det er bare det at du ikke har følelser for jenta, du vil nok finne ei jente du får følelser for en dag og da vil du bry deg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Gi slipp på henne så fort som mulig og si det du har sagt her. Ærlighet funker vel best.8710646[/snapback] Støttes. Jo lengre du venter, jo verre blir det faktisk. 8711382[/snapback] Vise ord fra Ida2. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg støtter å si ifra, for om du ikke bryr deg om henne på samme måte lenger så blir det best at du sier fra før hun begynner å merke at du ikke oppfører deg som før rundt henne lenger. Om du velger å slå opp, er det veldig viktig at du gjør det på en følsom måte siden hun er følsom. IKKE på sms, IKKE brev, IKKE offentlig (som mens dere er ute å spiser eller på kino ) og helst ikke på msn heller (selv om videosamtale på msn er det nesten det samme som ansikt til ansikt). Det aller beste er å gjøre det ansikt til ansikt, med en klem om hun vil, og la henne snakke ordentlig ut om det. Det aller verste ved et brudd er spørsmålene man sitter igjen med. Hvis hun ikke får svar på spørsmålene sine vil det ta mye lenger tid å komme over bruddet. Lykke til! Lenke til kommentar
tonelone Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvis hu jenta er sånn skikkeli kjempefølsom kan du likegodt gjøre det med en gang. Få det overstått, for hun kommer nok til å sippe like mye om du venter, kanskje mer, siden dere har vart lenger da liksom. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ufølsom får meg til å tenke på en apatisk person som ikke bryr seg om andre i det heletatt. Du bryr deg derimot om følelsene til andre, og derfor ikke ufølsom Lenke til kommentar
scythe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 ærlighet varer alltid lengst Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 når du bruker 4x i posten din som liksom skal være særiøs får ikke det oss til å ta det så særiøst Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Må støtte hva flere allerede har sagt. Si det til henne med en gang Endret 10. juni 2007 av Vizla Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nå skjønte jeg ingenting av de siste postene her men.. Vær med henne når du slår opp og trøst henne. Kanskje du får føleser for henne igjen? Pass på at du ikke angrer nå.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 siden denne tråden er plaget med spam fra bots og det ikk ehar blitt postet noe forduflig i den på 10 dager stenger jeg den. hvis noen sender en veldig god grunnn på PM skal jeg vurdere om den blir åpnet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg