HP_ Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Har kjøpt denne maskinen og den skal ha bluetooth. Finner "bryteren" frampå pcen, men får bare opp " no device" Noen som vet kor man kan aktivere bluetoothen? Lenke til kommentar
asund Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvis den skal ha blåtann (kjøpte nettopp en Acer som skulle ha BT, men manglet kort da jeg fikk den), kan du se i bios'en om den er aktivert. Lenke til kommentar
HP_ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Fant ikke noe om BT i bios.. noen med tips? Lenke til kommentar
cheesewheese Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har kjøpt denne maskinen og den skal ha bluetooth. Finner "bryteren" frampå pcen, men får bare opp " no device" Noen som vet kor man kan aktivere bluetoothen? 8709594[/snapback] Sa de du kjøpte den av at den hadde bluetooth? eller bare antok du det siden den hadde en bluetooth bryter foran? For jeg har en Acer 5633WLMi, men tingen er at alle Acer Aspire 56XX har et standard skall som blir produsert til dem. Min har også en bluetooth bryter foran slik som din, men har ingen bluetooth "device" inni seg sier den når jeg trykker på den, slik som din sier. Så jeg tror du kjøpte laptopen på premisser du ikke viste. Har du ennå angreretten bruk den om du MÅ ha bluetooth. Cheesewheese Lenke til kommentar
HP_ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 må ikke ha bluetooth.. Sjekka Acer sine sider eg og ifølge Acer sine norske sider har denne versjonen bluetooth.. skal sjekke med acer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå