trojanhorse Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hei! Sitter og bygger pcen min nå Men hva er forskjellen på HD_AUDIO og AC`97? Hvilken av de ville dere ha plugget til F_AUDIO? HD_AUDIO, eller AC`97? (Hadde vert fint med begrunnelse, fordi jeg ikke aner noe om forskjellen.) Og en ting til, hvor skal jeg plugge til kabelen som det står 1394 på? i en av USB devicene? Takk på forhånd! Trojanhorse Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 les i heftet som fulgte med i eska til hovedkortet Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det hadde hjulpet veldig å vite hvilket hovedkort du har .... Kommer ann på hvilken lydbrikke du har og om du har lydkort eller bruker onboard .... 1394 er firewire og den har sin egen port, men det er ikke alle hovedkort som har denne koblingen på hovedkortet .... Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Har http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323508 hovedkort. Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Har lest i hovedkort manualen, men hva er forskjellen på HD_AUDIO og AC`97? Hva er "best"? Trojanhorse Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ingen tilkobling er bedre enn den andre du må koble til etersom åssen lydbrikke du har ... Du må bruke HD_AUDIO !! Om du bruker hovedkortet til lydkort da så klart Lenke til kommentar
brg Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ser ikke ut til at hovedkortet støtter Firewire, får å få dette må du evt. kjøpe deg et tillegskort. Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg bruker hovedkortetets intigrerte lyd ja. Så da bruker jeg HD_AUDIO da Takk The Ghost Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Tar det bare her dette også; Har bare en S-ata harddisk og hvor skal jeg plugge den? i den lilla eller en av de to gule S-ata connector? Unsklyd for at jeg stiller dumme spørsmål, men dette er første gang jeg bygger. Fant heller ingenting i hovedkort boken, det stod bare "SATA 3gb/s can provide up to 300mb/s transfer rate" og noe annet om BIOS der. Trojanhorse Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Du kan ta elle melle deg fortelle Det blir akkurat det samme hvilken av dem du plugger den i ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå