bennybanan Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Gjenopprettet en backup som jeg tok av xp før jeg installerte vista på en annne harddisk. Under oppstarten av maskinen, får jeg ikke opp noe valg om å starte vista eller XP, bare XP. Noen som har et godt forslag å komme med? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Gjenopprettet en backup som jeg tok av xp før jeg installerte vista på en annne harddisk. Under oppstarten av maskinen, får jeg ikke opp noe valg om å starte vista eller XP, bare XP. Noen som har et godt forslag å komme med? 8709369[/snapback] Les her: http://blog.myhken.com/?p=203 og så om du får noen tips der. VistaBootPro skal fungere. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Ok, sjekker det ut nå, takker EDIT: Men hvordan skal jeg gi "beskjed" til XP om at jeg har Vista installert? Er det som er problemet.... EDIT: Tror kanskje jeg forstod det no Endret 26. mai 2007 av bennybanan Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Får det ikke til å fungere, klarer ikke å fikse på oppstarten med windows vista cd/dvden min... kommer opp at det ikke er noen feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå