Gå til innhold

Hvordan få 3MX + 2FY?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er nå i neste måned ferdig på skolen, og hadde til høsten søkt på NITHs Forkurs til Ingeniør (Realfag), for å få 3MX og 2FY, som jeg trenger. Fikk kun 2MX på skolen jeg gikk på. Men så viste det seg at det kun var 2MX jeg fikk på NITHs kurs, og måtte derfor melde meg av dette. Så nå leter jeg etter andre måter jeg kan ta 3MX og 2FY på... Har sett på diverse nettgymnaser etc. uten å finne noe bra... Så lurer på om dere har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre til høsten. PS: Bor i Oslo fra høsten av.. Grunnen til at jeg trenger dette er at jeg ønsker å søke på NTNU om ett eller to år..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk kun 2MX på skolen jeg gikk på.

8709270[/snapback]

Hadde dere ikke muligheter for 3MX/2FY på videregående? Jeg trodde alle allmennfaglige videregående hadde krav om å måtte tilby slikt. :hmm:

 

En mulighet er å melde seg opp som privatist. Du må finne ut hvilken videregående skole i ditt område som administrerer privatistordningen og melde deg opp der.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Vil anbefale deg Bjørknes. Lærerne der har en garanti på at INGEN stryker. Så hvis du er oppegående kan du fort klare en god karakter i både 3MX og 2FY. Mattelæreren er helt fantastisk. Avsluttet nettopp kurset for en måned siden.

 

Sonans tror jeg er et litt mindre attraktiv alternativ for deg. Bjørknes er visst det hotteste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...