[-GoMp-] Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hei.. Oppdager til min store frustrasjon at vår linje her i huset på 12000Kbps/2000Kbps er nesten død..! Sliter fryktelig med å åpne internettsider (er som å sitte på ISDN! ), og Xbox360 er ikke helt med på Live!. Ifølge speedometeret på hw.no er min opplastningshastighet ca 2000KBps, mens nedlasting er på rundt 200Kbps...... Er det andre som sliter med nettet? Er det noe JEG kan gjøre, utover å ta ut strøm fra modem osv i noen min? Det hjalp ikke.. Kundeservice er selvfølgelig stengt Lenke til kommentar
jefiske Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ditt ping resultat er: 18 ms Din nedlastingshastighet er: 12414 kbit/sekund. Din opplastingshastighet er: 2240 kbit/sekund. Funker greit i Bergen/Åsane Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 OK.. Glemte å si: Jeg sitter i Akershus, Follo, Langhus (Ski kommune).. Lenke til kommentar
jefiske Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Har du sett på Driftsstatus oversikten ? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 "Det er ingen rapporterte driftsmeldinger for dette området." Gadd de bare ikke å rapportere kanskje? Hehe.. Jeg blir gal! Klarer meg ikke uten internett... Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Betalt regninga da, hvis ikke blir den jo strupt til ISDN og verre (i hvertfall hos NGT) Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jepp, har betalt for Mai OG Juni. Hadde mamma glemt å betale skulle de vel uansett ikke ha strupet hastigheten før juni? =p EDIT: Nå virker det som om det tusler avgårde igjen her.. merkelig..irriterende..vel, funker i allefall greit foreløpig=) Klager igjen her hvis noe går galt igjen.. ^^ EDIT 2: I spoke too soon.... Var oppe i noen minutter så krasjet linja igjen. Nå er den såvidt oppe igjen (aner ikke hvor lenge). Dritirriterende! Ingen andre som har opplevd lignende, og kan fortelle hva det skyldtes? =( Endret 27. mai 2007 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
-SmX- Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 heisann..! Skulle bare si at linjen min også er utrolig treg...! Dårlig ping og sider lastes utrolig sent.. Jeg her også canal digital og bor i Akershus.. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Hei. Ok...opplever du at linja dør helt? Stort sett hele tiden så blinker lyset på "cable" på modemet mitt, eller så lyser den ikke i det hele tatt. Nå har jeg en liten periode hvor nettet funker igjen.. Frustrerende. Fortsatt noe tregt, klikker vel snart igjen. Har Canal Digital kundeservice stengt i morgen pga pinse? Lenke til kommentar
-SmX- Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nei linja har ikke død helt... Går bare tregt hele tiden... Må være et problem et sted på linja til canal digital! De har helt sikkert stengt imorgen... Lenke til kommentar
opo Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 samme her... Canal digital og alt går grisetregt! Har testet mot servere i norge og utland. 0.3 mbit er kult! Og jeg som skulle kjede meg med et kjedelig flashspill... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Så du på datoen før du svarte? Skrevet 27. mai 2007 - 21:44 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå