Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Canal Digital bredbånd nede(nesten)..

Anbefalte innlegg

Hei..

Oppdager til min store frustrasjon at vår linje her i huset på 12000Kbps/2000Kbps er nesten død..!

Sliter fryktelig med å åpne internettsider (er som å sitte på ISDN! :cry: ), og Xbox360 er ikke helt med på Live!. Ifølge speedometeret på hw.no er min opplastningshastighet ca 2000KBps, mens nedlasting er på rundt 200Kbps...... :thumbdown:

Er det andre som sliter med nettet? Er det noe JEG kan gjøre, utover å ta ut strøm fra modem osv i noen min? Det hjalp ikke..

Kundeservice er selvfølgelig stengt :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, har betalt for Mai OG Juni. Hadde mamma glemt å betale skulle de vel uansett ikke ha strupet hastigheten før juni? =p

EDIT: Nå virker det som om det tusler avgårde igjen her.. merkelig..irriterende..vel, funker i allefall greit foreløpig=) Klager igjen her hvis noe går galt igjen.. ^^

EDIT 2:

I spoke too soon.... Var oppe i noen minutter så krasjet linja igjen. Nå er den såvidt oppe igjen (aner ikke hvor lenge).

Dritirriterende!

Ingen andre som har opplevd lignende, og kan fortelle hva det skyldtes? =(

Endret av [-GoMp-]
Lenke til kommentar

Hei.

Ok...opplever du at linja dør helt? Stort sett hele tiden så blinker lyset på "cable" på modemet mitt, eller så lyser den ikke i det hele tatt. Nå har jeg en liten periode hvor nettet funker igjen.. Frustrerende. Fortsatt noe tregt, klikker vel snart igjen.

Har Canal Digital kundeservice stengt i morgen pga pinse?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...